صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

عاشقانه برای تنها عشق ماندنی خداوندگار عشق آفرین

شعرش از یه دوست خوبه!

او نظر کرده که من عاشق و دیوانه شدم / ور نه من در دل خود هیچ ندارم از خویش

چشم مستش به دل پیر و جوان گر زده زخم قلب چون سنگ مرا کرده نگاهی صد ریش

آرزو هست به خوبان که برش جان بدهند / شوق دیدار رخش کشته مرا پیشا پیش

حاجتی نیست بر آن زلف پر از پیچ و خمش / مژه اش همچو طنابی کشدم جانب خویش

با رخ ماهش از این صفحه ی شطرنج دلم /  مات ماتم من از این بعد پس از صدها کیش

ببر ای باد صبا حرف دلم را و بگو /  یا حسین عشق همه ی اهل دلی بی کم و بیش

ولنتاین

تولد یکی از دوستای خوبم و ولنتاین مبارک...

کلیک کنید!

وبلاگ بچه های آیتی افتتاح شد...

بالاخره با همت بچه های آیتی وبلاگ « بچه های  It» آپلود شد.

هدف از ایجاد این وبلاگ به وجود آمدن محیطی باز و شاید  شاد برای تبادل اطلاع در همه ی زمینه هایی که به فکر شما میرسد مانند اخبار،اتفاق ها،رویداد های مهم،عکس ها و فیلم های آزاد،سرگرمی و انتقاد و پیشنهاد از اساتید و...  میباشد.

Itse  کوتاه شده یITsepahan   میباشد. (« ایتسه » خوانده شود کلاسش هم بیشتر است)

 

از همه ی دوستان و عزیزان و بخصوص بچه های آیتی برای روی پا نگه داشتن این وبلاگ دعوت رسمی به عمل می آید.

از عزیزان فعال در این زمینه ها خواهشمندیم خود را به مدیر وبلاگ معرفی نموده تا جهت درست کردن اسم و پسورد خصوصی برای ایشان اقدام شود.لازم به ذکر است که وبلاگ متعلق به همه ی بچه های ایتی میباشد و نام «مدیر وبلاگ» صرفاً جهت نظم دهی به وبلاگ و جلوگیری از اختشاشات احتمالی میباشد.

The Picture Of It Group (Boys)

Email : itsepahan@yahoo.com

Addres : http://www.itse.blogfa.com

چقدر رسمی حرف زدیم بابا.انگار وبلاگ ریاست جمهوری افتتاح شده!