صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

عالم مستی...

تحقیقات نشون داده که انسان در عالم مستی درست نمسیتونه تایپ کنخ و حرول ذت بتیختد خهلب سبو///

شنبه صبح

سالها هیچکس نتونست به من زور بگه الّا شنبه صبح. خیلی زور میگه...
مهد کودک بودیم زور میگفت.
دبستانی شدیم زور میگفت.
رفتیم راهنمایی زور میگفت.
رفتیم دبیرستان زور میگفت.
دانشجو شدیم زور میگفت.
حالا هم که سربازیم بازم زور میگه!

چی میشد هفته از یکشنبه شروع میشد؟ (خودم میدونم!)

لوچ؟

بعضی ها رو تا جدا گانه دست روی چشم چپ و راستشون رو عکس تمام رخشون نذاری نمیفهمی لوچند...


دوتا از دوستای دانشگاه من باعث شدند من این متن رو بنویسم. شاید بیشتر از چند ساله که این موضوع تو مخ منه! هر موقع میدیدمشون شک داشتم که آیا واقعاً لوچند یا من توهم زدم. تا نهایتا عکسشون رو تو فیس بوک دیدم. وقتی دست گذاستم رو چشم چپ دیدم چشم راست داره تو چشمام نگاه میکنه. دست گذاشتم رو چشم راست دیدم چشم چپ داره به دوردست ها نگاه میگنه...


دوست داشتم میشد یه کلیدی، چاقویی، مفتولی چیزی بکنم تو عنبیه یکی از چشماشون و یکی دو میلیمتر بچرخونمش، بلکه یه ثوابی هم کرده باشیم این وسط!