صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

⁠ کمد لباساتون رو هک کنید!

اگه ازون دسته از آدما هستید که همیشه نمیدونید چی بپوشید، پیشنهاد می‌کنم این پست رو تا آخر بخونید و کمد لباساتون رو هک کنید!


۱. استایلتون رو تعریف کنید!

۲. چهارتا تیکه لباس تحویل بگیرید!

۳. یک ماه بپوشیدشون!

۴. لباساتون رو پس بدید!

۵. و دوباره این روند رو تکرار کنید!


تجربه‌ ثابت کرده که ذوق یک دست لباس جدید، بیشتر از یک ماه دوام نداره! علاوه بر اون، پروسه‌ی انتخاب لباس یه کار زمانگیر و در اغلب موارد پر از شک و تردیده! همیشه از این و اون نظر می‌پرسیم که فلان لباس خوبه؟ به نظرت به من میاد؟ بگیرمش؟ اگه شما هم جزو این دسته از افرادید، اپلیکیشن «کمد لباسات رو هک کن» رو دانلود کنید و تقریباً همه‌ی کار رو به دست طراح‌های این کمپانی بسپارید!


یه کمپانی خلاق اومده یه اپلیکیشن طراحی کرده، که شما می‌تونید توش استایلتون رو تعریف کنید، بگید از چه جور لباسایی خوشتون میاد، چند تا عکس از خودتون با لباسایی که دوست دارید واسشون بفرستید و منتظر بمونید تا بستتون به دستتون برسه!


اونا خودشون واستون چهار تیکه لباسی که فکر می‌کنن با سلیقه‌ی شما هماهنگه رو واستون میفرستن و یک ماه به شما فرصت میدن که این لباسارو بپوشید! بعد از یک ماه، لباسایی که احتمالاً الآن دیگه به چشمتون قدیمی شدن رو پس میدید، و چهار تیکه لباس جدید تحویل میگیرید. این پروسه تا زمانی که شما ماهی ۲۷۹ کرون حق عضویتتون رو بپردازید ادامه داره! اینجوری دیگه هیچوقت نگران اینکه چی بپوشم نیستید!


این پست رو واسه دوستاییت که یه کمد پر از لباس دارن که هیچوقت نمی‌پوشنشون بفرستید، تا همیشه شیک و شاد باشن ☺️


برای دانلود کردن اپلیکیشن «کمد لباسات رو هک کن»، به کانال «هپی گوتنبرگ» بپیوند، و روی دکمه‌های شیشه‌ای زیر این پست کلیک کن!


پ.ن:


۱. اگه قبلاً از این کمپانی خدمات گرفتید، توی گروه «کی میدونه؟» هپی گوتنبرگ تجربیاتتون رو با بقیه به اشتراک بذارید و نظرتون رو راجع به این مدل لباس خریدن بگید.


۲. اگه دوست دارید پست‌های این مدلی بیشتری توی کانال تلکرامی «هپی گوتنبرک» ببینید، روی دکمه‌ی شیشه‌ای «دوست داشتم» کلیک کنید…


مثل همیشه، شادی باشه