صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

لامبورگینی

آقا با ۱۵۰ میلیون نمی‌شه لامبورگینی ساخت. بادی کیت لامبرگینی شاید، اما لامبورگینی نه! آره دمش گرم، طراحیش، خلاقیتش، اجراش، حوصلش! همه اینا درست. اما هر کی که سیبیل داره که بابات نیست. لامبورگینی علاوه بر ظاهر و رنگ زردش، چیزای دیگه هم داره که اونا لامبورگینیش می‌کنه. مهندسیش، ایمنیش، شتابش، هندلینگش، آپشن‌هاش. اینایی که می‌گند یارو یا ۱۵۰ میلیون تومن یه لامبورگینی ساخته همونائیند که فکر می‌کنند با ۱۵۰ هزار تومن می‌شه یه اسمارت‌فون خرید که کار یه گوشی یک میلیون تومنی رو می‌کنه. که البته واسه اونا هم می‌کنه...

تولدم مبارک؟

می‌خواستم تاریخ تولدم رو تو فیسبوک عوض کنم یه دو سه روز بندازمش عقب تر، اوایل مرداد، که دوست واقعی رو از غیر واقعی تشخیص بدم، دیدم خیلی کلیشه‌ای می‌شه، یه راه‌حل دیگه به ذهنم رسید...


دوستان لطفاً اگه تولد من رو تبریک می‌گید کادو یادتون نره بی‌زحمت.

اصلاً فکر نکنید با یه تبریک خشک و خالی من خوشحال می‌شم. نه! تازه کلی باید وقت و هزینه صرف کنم تا تبریک خشک و خالی شما رو جواب بدم.

من اصلاً از اون دسته از آدما نیستم که فکر کنید همین که به یادمید کافیه.

ازین کادوهای معنوی و کتاب و گُل و شکلات و کارای دستی و سنجاق سر مادربزرگتون که از مادرش بهش رسیده و این داستان‌ها هم نه تنها اصلاً خوشحال نمی‌شم، بلکه شدیداً هم تو ذوقم می‌خوره و ناراحت می‌شم.

قشنگ کادو  درست حسابی! اگه هم می‌دونید مشغله فکری می‌شه و زحمتتون می‌شه و نمی‌دونید چی بخرید و اینا، یه خبر خوب واستون دارم! پول بیشتر از همه چیز منو خوشحال می‌کنه! پول...

پشه

مگه یه پشه چند روز عمر می‌کنه؟ یکیش الآن یه هفتس تو اتاق منه! نمی‌دونم خون من دم مسیحایی داره، یا این کزکژ حضرت نوحشونه...

توافق هسته‌ای II

این سه روز تعطیلی می‌خوام برم ‫وگاس‬. کسی یه دست پاسور خوب داره به من بده سه روزه بش پس می‌دم... ‫

توافق هسته‌ای

می‌گند بعد از توافق هوا دیگه اینقدر گرم نیست...

چارلی چاپلین

چارلی چاپلین در کتابش میگوید:


جان مادرتون از طرف من انقدر ک***ر نبافید. دخترمو ج**ه کردید بسه دیگه! از فانتزی‌هاتون هر چی می‌خواید بگید از طرف همون کوروش کبیری، حسین پناهی‌ای، فریدون فرخزادی کسی بگید. با تشکر فراوان از ملّت غیور ایران :دی

غزلیات سعدی

حضرت سعدی می‌فرمایند: «تو مگر پرده بپوشی و کست روی نبیند / ور همین پرده زنی پردۀ خلقی بدرانی»
غزل ۶۱۸
البته این نظر شخصی خود حضرت هست و به بنده هیچ ارتباطی نداره...