صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

فریدون مشیری...

از همایش این دفعه یه کتاب که اونم مال خودم نیست یادگاری آووردم با نام «بی مهتاب شبی...» از فریدون مشیری...

یه جملا هویجوری شامسی از توش پیدا کردم که به نظرم قشنگ اومد گفتم با شما شر کنم...

Moshiri

«فردافردا مکن» که من نفروشم عشرت امروز را به حسرت فردا.

Do not say "tomorrow,tomorrow" i will never exchange today's mirth to tomorrow's regret

 

زندگی دفتری از خاطره هاست.

 خاطراتی شیرین ، خاطراتی مغشوش ، خاطراتی که ز تلخی رگ جان می گسلد .

ما ز اقلیمی پاک که بهشتش نامند به چنین رهگذری آمده ایم . گذری دنیا نام که ز نامش پیداست مایه ی پستی هاست.

 

جدیدترین ضرب المثل چینی می گوید: یک ایرانی اگر هواپیمایش سقوط نکند،از حوادث رانندگی جان سالم به در ببرد، آلودگی هوا زنده اش بگذارد و زلزله زیر آوار له اش نکند،حتماً از خوشحالی خواهد مرد!...

دل ای دل دیوونه / کی قدرتو میدونه؟

برو فکر خودت باش / پر از گرگ زمونه

باز منتظر نشستی / آب میشی دستی دستی

تو هم باید مثل اون / دلش رو میشکستی!...

 

The only thing i missing ia a bitch like you

تنها چیزی که از دست میدم تویی.فکر نکن واسم ارزش نداری.اگه نداشتی که واست تو وبلاگ نمی نوشتم. فقط اینقدر ارزش داری که تو وبلاگ واست بنویسم نه بیشتر.تازه خودت میدونی که از سرتم زیاده... 

مهمه؟

مرداد هم اومد . من آپدیت نمیکنم!... ولی فکر هم نمیکنم واسه کسی مهم باشه!