صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

فریدون مشیری...

از همایش این دفعه یه کتاب که اونم مال خودم نیست یادگاری آووردم با نام «بی مهتاب شبی...» از فریدون مشیری...

یه جملا هویجوری شامسی از توش پیدا کردم که به نظرم قشنگ اومد گفتم با شما شر کنم...

Moshiri

«فردافردا مکن» که من نفروشم عشرت امروز را به حسرت فردا.

Do not say "tomorrow,tomorrow" i will never exchange today's mirth to tomorrow's regret

نظرات 3 + ارسال نظر
۲۵cent شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:03 ب.ظ http://25cent.blogsky.com

سلام وبلاگ خوب و پر محتوایی داری به همین دلیل بهت تبریک میگم اگه دوست داشتی به ما هم سر بزن و نظر بده و ای دی هم بذار در ضمن ما با تبادل لینک و لوگو هم موافقیم>موفق ویروز باشی خدا همرات عضوی کوچک از خاندان بزرگ 25

sara شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:29 ب.ظ

the best

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:20 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد