صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

insomnia

insomniac

I'm

done

trying

Flower bouquet

Traditionally the bride will hold the bouquet, and the maid of honor will hold it during the ceremony. After the wedding the bride will toss it over her shoulder, and it is believed that whoever catches the bouquet is the next in line to be married. This practice may be related to the Golden Apple of Discord myth.

EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS

چند روز پیش تو پارک مرداویج، رفتم یه جایی از مغزم که شاید ده - دوازده سال بود نرفته بودم...


کاغذ استنسیل (Stencil Paper)


یادم هست قدیما مامانم که می خواست سوال طرح کنه از این کاغذ استنسیلا استفاده میکرد. عشق منم این بود که مامانم اشتباه کنه و کاغذه رو بده به من روش نقاشی کنم. ذوق می کردم که نقاشیم رو کاغذ زیریه هم چاپ میشه...


لنزم یادم

Oral Beep

امتحان شفاهی Ch.5 - گویش شعبه بزرگمهر...

Teacher : Did you kiss your mother yesterday?

Student : Yes I did. I kissed your mother yesterday...