صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

Oral Beep

امتحان شفاهی Ch.5 - گویش شعبه بزرگمهر...

Teacher : Did you kiss your mother yesterday?

Student : Yes I did. I kissed your mother yesterday...

نظرات 5 + ارسال نظر
نینو شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ق.ظ

واااااااااااااااااای اینو قبلا" گفته بودی بم ..خدا بود ..اینم مثه من مشکل گرامر داه البته در سطوح پائین تر !

ن گ ی ن شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:19 ب.ظ

اعتراف

من زندگی را دوست دارم
ولی از زندگی کردن دوباره می ترسم
دین را دوست دارم
ولی از کشیش ها می ترسم
قانون را دوست دارم
ولی از پاسبان ها می ترسم
عشق را دوست دارم
ولی از زنها می ترسم
کودکان را دوست دارم
ولی از آیینه می ترسم
سلام را دوست دارم
ولی از زبانم می ترسم
من میترسم
پس هستم

la confession

J'aime la vie
Mais j'ai peur d'une nouvelle vie
J'aime la religion
Mais j'ai peur des pretres
J'aime la loi
i Mais j'ai peur des agents
J'aime l'amour
r Mais je peur des femmes
J'aime les enfants
Mais j'ai peur du miroir
J'aime saluer
Mais j'ai peur de ma langue
J'ai peur
Alors j'existe

یکی یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:36 ق.ظ

هه هه هه ههه

اومممم! شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:57 ب.ظ

اوکی! پس بخاطر خودتم که شده روی فعلای شدید تر از kiss کار نکن!

nasim دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ق.ظ

i wanna kiss someone

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد