صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

نمیدونم کی و چرا!

من یه آدم خودخواه از خود راضی هستم.
ارزش من واسه ی اون عمریه که به خاطرم گذرونده.
منتی نیست ولی اگه اونقدر دوسم نداشت نمیتونست ازم متنفر بشه.

  سعی میکنم موفق باشم دوست الکی خوش اون (من)!

 

سونیا...

میگه : من که نفهمیدم چی گفتی!

میگم : وبلاگ رو میگی؟

میگه : آره ما که چیزی نفهمیدیم

میگم : فدات شم مگه نخوندی اون بالارو؟

میگه : کدوم بالا؟

مبگم : این بالا رو دیگه. اون جا که نوشته «تمامی مطالب این وبلاگ شخصی و متعلق به من و دوستانم میباشد.از عزیزان خواهشمندم دقت فرمایید که در این وبلاگ گشتم نبود نگرد نیست!» دیدی؟

میگه : آره.خوب که چی؟

میگم : خوب یا باید من باشی یا دوستان من تا بفهمی دیگه. من که نیستی هیچی هم که نمیفهمی پس دوستم نیستی یا اگه دوستم هستی ای کیوت پائینه.

میگه : من که نفهمیدم چی گفتی! برو بابا!

میگم : دوباره که حرف خودتو میزنی.واقعاْ نفهمیدی؟ خب برو از خط ۱ دوباره بخون!

فال رنگ.

یه فال رنگ واسه خودم گرفتم این درومد...

You have a strong personality that likes to take risks if the rewards are worth it.  You don't like being told what to do and prefer to take matters into your own hands

Fashion is marketing vice that only the weak fall victim to.  You like to rise above it all, dressing in a way that is your own unique style

You are aggressive in business, but tend to take the backseat when it comes to your personal life.  You are more comfortable talking about work than relationships

In your mind, the image your friends have of you is very important.  You like to have the latest brands and are prepared to invest a lot of your money in quality and expensive possessions

Variety is the spice of life. You are comfortable in any crowd and get along easily with anyone

You are a no-nonsense, practical person.  You make sure that you are there when your friends need you, and like to solve their problems for them

شما هم امتحان کنید ببینید درسته؟

http://vn247.net/flash/Color-and-Me.swf

نظر نازی...

به من می گفت:آن قدر دوست دارم که اگه بگی بمیر می میرم باورم نمی شد فقط برای یک امتحان ساده گفتم:بمیر سالهاست که درتنهایی پژمردم کاش امتحان  نمی کردم.

سلام

تا وقتی که آدم بتونه از پس کاراش بر بیاد همه دوسش دارن اما وقتی نتونه (مریض باشه و تو بیمارستان بستری باشه) دیگه کسی سراغ ازش نمیگیره.

آدم توی این مواقع دوستاش رو بهتر میشناسه.

پنجشنبه۲ و جمعه ۳ آذر - جمکران - قم - محلات

فدات شم تو یاهو وقتی یه بار پی ام میدی جوابت رو نمیدند یعنی این که بیزی هستم یا این که حس چت نیست.پس خودت روت رو کم کن و پی ام نده دیگه.مگه این که خودت بدونی که جای خود داری اونوقد پی ام دادی هم طوری نیست.

میپرسی پس چرا آن لاینی؟

اولاْ دلم میخواد . دوماْ به تو چه . سوماْ واسه اونایی که خودشون میدونند جای خودشونو دارند.

 

 

خوابت میاد برو بخواب...

من که امتحان ریاضی رو نفهمیدم خوب دادم یا بد ولی از ۷ تا سوال ۶ تارو کامل نوشتم یکیرو هویجوری نصفه.غلط و درست بودنش با خداست...

خدایا تو میگی به نظر تو آیا یعنی میتونه شاید به احتمال زیاد به نمیدونم بستگی داره؟