صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

نمیدونم کی و چرا!

من یه آدم خودخواه از خود راضی هستم.
ارزش من واسه ی اون عمریه که به خاطرم گذرونده.
منتی نیست ولی اگه اونقدر دوسم نداشت نمیتونست ازم متنفر بشه.

  سعی میکنم موفق باشم دوست الکی خوش اون (من)!

 

نظرات 3 + ارسال نظر
ثمین سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:43 ق.ظ

پدرام
من که از این مطالب چیزی نمی فهمم.
چرا این طوری؟

آکولاد سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:49 ب.ظ

یا علی یه سری به وبلاگ بزن تار عنکبوت گرفت.هه هه هه.

مرضیه دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:02 ق.ظ

این تو نیستی که خودخواهی؟
این زمانه هست که خودخواه و مغروره...M

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد