صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

ملّت

دیدید وقتی ملّت پول می‌شمارند یا کاغذ ورق می‌زنند وسطش انگشتشون رو با زبون خیس می‌کنند بعد دوباره ادامه می‌دند؟ آقا ما گوشیمون رو دادیم دست یه بنده خدائی که عکس‌های توش رو ببینه، یه ده تا عکس که دید انگشتشو با تُف خیس کرد مالید به صفحه گوشی ما :| ما با اینا شدیم هفتاد میلیون...

زمان

تا حالا چند بار (دوره دانشجویی، دوره سربازی) به این نتیجه رسیدم ولی نمی‌دونم چرا هِی یادم می‌ره! آدم وقتی صبح زود بیدار می‌شه تازه می‌فهمه که بیست‌وچهار ساعت واسه یک روز کافیه. روزائی که تا لنگ ظهر خوابم، تو طول روز وقت کم میارم...


دوباره اینو امروز بعد از رفتن سر اوّلین کلاسم نتیجه گرفتم. گفتم بنویسمش که پس فردا عین مُنگل‌ها باز یادم نره...


داشتم به این فکر میکردم که چه جون و گره‌ای داشتم من تابستون پارسال.

ذهن یک اصفهانی

دیشب اگه کسی عقلش می‌رسید یه وانت آب معدنی میاورد برج مروادیج می‌فروخت، امروز یک میلیاردر خود ساخته به حساب میومد...

مادرم گاهی 10

دیروز اومدم خونه در یخچال کنار در اتاقم رو باز کردم و با این صحنه رو برو شدم. دلم واسه خودم سوخت. ببین چه رقابت سختی تو خونه ما سر خوراکی هست...


عاشقانه‌های مارو...

یکی از راه‌های وارد شدن به قلب یک مَرد، قطعاً از طریق مِعدشه...


نیست

گاهی باید آدم‌ها رو آزاد گذاشت و تماشاشون کرد و هیچی نگفت. خودتو بزنی به خواب و چشمت رو نیمه باز نگه داری تا ببینی خودشون چیکار می‌کنند...
 
اگر من بودم چه می‌کردم...

کارت پایان خدمت به انگلیسی

امروز می‌خواستم واسه فیسبوکم لایف ایونت بذارم که یه این مشکل برخوردم : کارت پایان خدمت به انگلیسی چی میشه؟


Military Discharge Certificate

درست می‌شه...

جداً گاهی وقتا آدم نیاز داره یکی باشه همین‌جوری الکی هم که شده الی‌الله‌ی بهت بگه : نگران نباش، درست می‌شه...

Mango

حالا هى انبه بخورید. تو فارسیش ان داره تو انگلیسیش گو. عجب میوه ایه این انبه...

یأس یعنى...

یأس و نا اُمیدى یعنى وقتى اتاقت کاملاً مرتب و تمیزه یه چیزیتو گُم کنى و ندونى چیو باید بلند کنى زیرشو بگردى! مامانت هم خونه نباشه داد بزنى مـــامـــان...