صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

یه بوی خاص (چه رمانتیک!)

امروز وقتی با سمیرا داشتیم از یه قرار کاری به خونه بر می‌گشتیم، بوی روز اولی که وارد سوئد شدم به دماغم خورد.


به سمیرا گفتم: دیدی بعضی روزا یه بوی خاصی داره؟ مثلاً می‌گیم بوی اول مهر میاد، یا می‌گیم بوی عید میاد، یا بوی اولین روز تابستون که کولر روشن میشد و یه بوی پوشال تازه خیس خورده میزد تو دماغمون. گفت خب؟


گفتم بوی روزای اولی که وارد سوئد شدم میاد!


چند ساعت بعدش صفحه‌ی فیس‌بوکم سالگرد مهاجرتم رو بهم یادآوری کرد! و با این کارش یه بوی خاص رو به عنوان بوی روز اولی که وارد سوئد شدم، توی تقویم ذهنم حک کرد. یه روز مثل  روز اول مهر.