صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

در حاشیه

من به مهران مدیری و تیمش پیشنهاد می‌کنم به ما مهندس‌ها گیر بده. هیچ‌کدوم معترضش نمی‌شیم به همین سوی چراغ قسم.

شپش

کشتم
شپشِ شپش کشِ شش پا
را...

وطن ای هستی من

یه مهمون چینی دارم، می‌گه هر چی تو ایران می‌بینم یا چینیه، یا تو چین هست! مونده سوغاتی چی بخره.

وطن ای هستی من، خلاصه، وطنم وطنم وطنم وطنم!

اقشار مختلف جامعه

اقشار مختلف جامعه:

۱. قشر "* ه ت خ م م" جامعه
۲. قشر فقیر جامعه
۳. قشر متوسط جامعه
۴. قشر مرفه جامعه
۵. قشر "ب * ت خ م م" جامعه

پ.ن:
نفت گرون شد: ب ه * خ م م
دلار ارزون شد: ب ه ت * م م
ایران و آمریکا توافق کردند: ب ه ت خ * م
خرمشهر آزاد شد: ب ه ت خ م *

test

دعای شوهر

مردم واسه شوهر پیدا کردن چه دعاها که نمی‌کنند. دریغ ازین که دست‌ها رو به آسمون بردن که هیچ، ملت پاهاشونم به آسمون بردن و فایده نداشت. خدایا می‌خوای خودت ظهور کن...


موسسه خیریه

یه موسسه خیریه می‌خوام بزنم. واسه افراد نیازمند به آی‌پد! والا...

ماچ

اگه دستم به مخترع "ماچ" می‌رسید انقدر ماچش می‌کردم که یا بالا بیاره یا به اُ ر گ ا س م برسه. اصلاً مریض بوده مرتیکه/زنیکه مادر کافی (فارسی را پاس بدارید)! هر چقدر اون بنده خدا مخترع "بغل" بی کس و تنها بوده و دپسرده بوده، مخترع ماچ دیوث و حشری و چندش بوده. فیلمشونه اینا...

Crepuscular

پگاه‌رو در زیست‌شناسی اصطلاحاً به جانورانی گفته می‌شود که اصولاً در حین پگاه و شفق صبح‌گاهی فعال هستند.

اسم من به بنگالی

پدرو پناه:
পেড্রো পানাহ

پدرام اعظم پناه:
পেডরাম আজামপানাহ