صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

نظر نازی...

به من می گفت:آن قدر دوست دارم که اگه بگی بمیر می میرم باورم نمی شد فقط برای یک امتحان ساده گفتم:بمیر سالهاست که درتنهایی پژمردم کاش امتحان  نمی کردم.

سلام

تا وقتی که آدم بتونه از پس کاراش بر بیاد همه دوسش دارن اما وقتی نتونه (مریض باشه و تو بیمارستان بستری باشه) دیگه کسی سراغ ازش نمیگیره.

آدم توی این مواقع دوستاش رو بهتر میشناسه.

نظرات 2 + ارسال نظر
سونیا دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:16 ب.ظ

من که نفهمیدم چی گفتی! نازی کیه؟ مگه تو بیمارستان بودی؟

نازی چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 05:31 ب.ظ

)): به جای ملاقات دسته گل و ...
لوس ... منظورت از این جواب مجهول
چی بود؟؟؟؟؟؟؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد