صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

سونیا...

میگه : من که نفهمیدم چی گفتی!

میگم : وبلاگ رو میگی؟

میگه : آره ما که چیزی نفهمیدیم

میگم : فدات شم مگه نخوندی اون بالارو؟

میگه : کدوم بالا؟

مبگم : این بالا رو دیگه. اون جا که نوشته «تمامی مطالب این وبلاگ شخصی و متعلق به من و دوستانم میباشد.از عزیزان خواهشمندم دقت فرمایید که در این وبلاگ گشتم نبود نگرد نیست!» دیدی؟

میگه : آره.خوب که چی؟

میگم : خوب یا باید من باشی یا دوستان من تا بفهمی دیگه. من که نیستی هیچی هم که نمیفهمی پس دوستم نیستی یا اگه دوستم هستی ای کیوت پائینه.

میگه : من که نفهمیدم چی گفتی! برو بابا!

میگم : دوباره که حرف خودتو میزنی.واقعاْ نفهمیدی؟ خب برو از خط ۱ دوباره بخون!

نظرات 3 + ارسال نظر
سونیا سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:43 ب.ظ

خوب حالا دارم یه چیزایی میفهمم! خوشحالم از اینکه تو نیستم! میدونم عادت نداری جواب درست حسابی بدی .
پس میشه فهمید که شاید یه دوست باشم. سعی نکن با ترحم دوستیاتو نگه داری .شاید مشکل مال زمانی بوده که تو حالت خوب بوده و من حالم بد بوده!!!!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:28 ب.ظ

تو یه آدم خودخواه از خود راضی هستی
ارزش تو واسه ی من عمریه که به خاطرت گذروندم
منتی نیست ولی اگه اونقدر دوست نداشتم نمیتونستم ازت متنفر بشم. موفق باشی دوست الکی خوش من

hosna جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:48 ق.ظ

خوب جوابشو دادی.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد