صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS

چند روز پیش تو پارک مرداویج، رفتم یه جایی از مغزم که شاید ده - دوازده سال بود نرفته بودم...


کاغذ استنسیل (Stencil Paper)


یادم هست قدیما مامانم که می خواست سوال طرح کنه از این کاغذ استنسیلا استفاده میکرد. عشق منم این بود که مامانم اشتباه کنه و کاغذه رو بده به من روش نقاشی کنم. ذوق می کردم که نقاشیم رو کاغذ زیریه هم چاپ میشه...


لنزم یادم

نظرات 2 + ارسال نظر
ث جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:22 ب.ظ

When I loved myself enough: I felt compelled to show down way down and that has made all the difference

نسیم شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:20 ق.ظ

پدرام جان بهتره ۱ نگاه به یاهو مسنجر بندازی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد