صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

خدا میتونه !!!

When you feel unlovable, unworthy and unclean
when you think that no one can heal you
Remember, Friend
God Can

وقتی احساس نا توانی در دوست داشتن می کنی
وقتی احساس بی لیاقتی می کنی
وقتی احساس نا پاکی می کنی
وقتی احساس می کنی کسی نمی تونه درد ها تو التیام ببخشه
به یاد داشته باش دوست من
خدا می تونه

When you think that you are unforgivable
for your guilt and your shame
Remember, Friend
God Can

وقتی احساس می کنی قابل بخشش نیستی
برای شرم و گناه هات
به یاد داشته باش دوست من
خدا می تونه

When you think that all is hidden
and no one can see within
Remember, Friend
God Can

وقتی فکر می کنی همه چیز پنهانه
و هیچکس نمی تونه درون رو ببینه
به یاد داشته باش دوست من
خدا می تونه

And when you have reached the bottom
And you think that no one can hear
Remember my dear Friend
God Can

وقتی به کلید می رسی و فکر می کنی
هیچکس صدایت را نمی شنود
به یاد داشته باش دوست من
خدا می تونه

And when you think that no one can love
The real person deep inside of you
Remember my dear Friend
God Does

وقتی فکر می کنی کسی نمی تونه
به شخص حقیقیی که درون است
عشق بورزه
به یاد داشته باش دوست من
خدا می تونه

نظرات 1 + ارسال نظر
.::. گلایه ها .::. پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 08:31 ب.ظ http://www.gelayeha.tk

سلام. وبلاگت خیلی باحاله خوشم اومد. راستی به منم سر بزن. :)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد