صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

what you mean to me

تو برای من چه معنایی داری


As far as the ocean is wide
through miles and miles of sea

به وسعت عرض اقیانوس  در میان کیلومترها از دریا

You will be someone special
a true miracle to me

تو برای من استثنایی هستی همچون یک معجزه واقعی

As high upon the mountain tops
as high as one can climb

به بلندی قله های کوه به بلندیی که یک نفر می تونه بالا بره

You will be so dear to me
the best friend I can find

تو برایم خیلی عزیزی بهترین دوستی هستی که پیدا کردم

As many stars that twinkle
throughout the heavens above

همچون ستاره های زیادی که درون بیرون بالای آسمون چشمک می زنند

You will be a a bright reminder
of what it means to love

تو یک روشنایی هستی که یادآور می شی که چقدر برای من معنی داری

Thank you for showing me how
wonderful it is to have a friend like you

خیلی سپاسگذام از اینکه به من نشون دادی که دوستی مثل تو چقدر می تونه شگفت انگیز باشه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد