صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!


وقتی باران بارید هرقدر توانستی از قطرات باران جمع کنی

من را دوست داری

و هر قدرکه نتوانستی جمع کنی

من تورا دوست دارم

نظرات 5 + ارسال نظر
یک توطئه گر یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:58 ب.ظ

سلام
خیلی قشنگ بود . بازم از این کارا بکن.
از همین متن قشنگا بذار .
اینقدر خشن نباش . یه عمر اونجوری متن مینوشتی حالا یه کم هم از اینا بنویس.
برات آرزوی موفقیت میکنم

یاور یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:07 ب.ظ http://www.minajon.blogsky.com

نخوندم ولی با حاله به منم سر بزنید وبلاگ من فقط جایه مرداست

الهام یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:26 ب.ظ http://www.Elham.com

سلام ، قالب قبلی باحال تر بود D:
زدی تو کار سادگی و نون و ماست و اینا ؟؟؟D:
میخوای درویش بشی؟؟؟؟ ((=
ایول *: موفق باشی

بهاره یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 06:52 ب.ظ

سلام
خوبی
واقعا قشنگه من که خیلی خوشم اومد
امیدوارم از اینکه پسوردتو به من دادی پشیمون نشده باشی
من حتما واست مینویسم
برات ارزوی موفقیت میکنم
فعلا

یک دوست سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:25 ب.ظ

سلام
خسته نباشی
قشنگ و روون می نویسی . خیلی خوب تاثیر می زاره.
اگر خواستی من از این متن های زیبا زیاد دارم آی دیتو برام اف بزار اگر دوست داری یه کو وتن برات بفرستم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد