صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
نظرات 4 + ارسال نظر
MarilyN دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:49 ق.ظ

Che hali!!!!!!!!!fekr kon shabe aro0sit...!!!vali bichare pesare delesho khosh karde bo0d!!!!!!!!!:D

فریناز پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:07 ق.ظ http://www.vadiyedel.blogfa.com

سلام
اااااااااااااااااا
پس اینجوریه؟
خیلیخوشحال میشی شب عروسم بمیرم؟
خوب پس بذار خوشحال ترت کنم به شب عروسی نمی رسم از همین الانش دارم میمیرم!
فعلا که یه پام بیمارستانه یه پام خونه ...
اما با یه چیز موافقم
بیچاره پسره دلشو خوش کرده بود!!!
خبر نداره سر کار گذاشتمش
هر روز می پرسه تاریخ عروسی...؟؟؟
جالبه نه؟
البته حق می دم از حرفام گیج بشی چون خبر نداری از شب خواسگاری تا الان چه خبرا که نشده!
من که نبودم یه شبم که بودم قبل اینکه بتونم برات تعریف کنم قهر کردی رفتی دیگه
خوب پس لابد دوست نداشتی بدونی؟!
در هر صورت توی آفام هم گفتم هر وقت تصمیم گرفتی سر هر چیز کوچیکی مثل بچه ها قهر نکنی و بعد هم اگه من رو به موت بودم و نتونستم بیام تو هم مثل الان بی خیال و بی معرفت نباشی.... اونوقت خبرم کن۱
خوشحال می شم۱

موفق باشی۱
یا حق!

[ بدون نام ] جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:07 ب.ظ

هاااااااااااااااااااااااااااااااا؟

hosna جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:07 ب.ظ

هااااااااااااااااااااااااااااااااا؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد