صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

بعد از اینکه انتخواب رشته دانشگاه سراسری رو اشتباه کردم و نتیجه اون شکلی شد که تو چند تا پست قبل تر نوشتم داشتم،دیگه کم کم داشتم به خودم میقبولوندم که شکست مقدمه پیروزیه و سال دیگه هم هست و شاید سال دیگه یه رشته خوب قبول شدی و...

داشتم دیوونه میشدم. به قول یکی از دوستام " سیــــــــروس" یه آدم اکتیو و بلفعلی مثل من تو این یه سال تو خونه روانی میشه.

همش این فکرا تو سرم بود که بابا این دیگه چه بد شانشی بود من آوردم.موجودی بد شانس تر از منهم هست؟ من اگه شانس داشتم که با کت و شلوار با دنیا میومدم.حتی اگه بگم شب ها خوابم نمیبرد دروغ نگفتم.هر روز این چند روز مثل یک سال برام میگذشت.حتی دیگه آن لاین هم نمیشدم.سرما خوردگی شدید هم پیدا کرده بودم (هنوز هم دارم)...

تا این که...

 

امشب از عروسی یکی از فامیل ها برگشتم.تلفن کردم به یکی از بهترین دوستام.گفت چند دقه دیگه خودم بهت زنگ میزنم.زنگ زد و بهم تبریک گفت که مهندسی فناوری اطلاعات قبول شدم.اول یه جورایی با تعجب همینجوری سر درگم گفتم نه بابا بیـــــــــخیال دیگه باشه واسه سال دیگه،ولش کن، حالا دیگه چه خبر، و......تا، حالا فعلا کاری نداری؟ و قطع کردم...

یه چند دقیقه ای فکر کردم که این دوستم چی چی گفت؟ مهندسی IT ؟

دوباره زنگ زدم بهش گفتم چی گفتی؟ کجا دیدی؟ گفت تو سایت سازمان خراب شده سنجش...

قطع کردم و کانکت شدم.

http://www.sanjesh.org

اعلام اولویت قبولی بعدی در استان اقامت آزمون سراسری سال 1385

شماره داوطلبی و ...

 

نـــــــــــــــــه بابا،انگار راستی راستی قبول شدم... اونم مهندسی فناوری اطلاعات،همونی که میخواستم،اونم تو شهر خودم.آره؟

نظرات 7 + ارسال نظر
filth lord یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:25 ق.ظ

از طرف من 1000000000000000000000 با تبریک...
و هنگامه که آرزوی چیزی را در سر داشته باشی... سرارسره کیهان دست در دست هم می دهند تا آرزوی تو را به حقیقت بپیوند...

اردوان یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:34 ب.ظ http://blog.360.yahoo.com/blog-8Xo1ctg1RKPpesRim7I2sCwKFlg28B8-?

تبریک! جای مارم خالی کن کنار دستت.

الیوس دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:30 ق.ظ

سلام آق مهندس
دست ما رو هم بگیر یه جا بند کن تو شر کتت بعد ها. باشــــــــــــــــــــــــــّه؟؟؟؟
ایول دمت گرم

فریناز جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:37 ب.ظ

سلام

خوبی بی معرفت : دی
منم دیگه نت نمی یام یعنی خیلی خیلی کم
وبلاگم رو هم می خواستم ببندم اما دوستام نذاشتن
آخه می خوام تغییر رشته بدم
ریس دانشگاهمون می گفت باید دو ترم بخونی معدالت هم بالای ۱۵ باشه اونوقت می تونی بری مهندسی معماری با آی تی یا سخت افزار یا حقوق!!!
می خوام مهندسی معماری بخونم!
می گم چطوره آی تی برم هم رشته بشیم هممممممممممم ؟ :دی
می دونم اینا رو توی آف هم گفته بودم اما گفتم شاید نیاد برات اینجا هم بگم!

امیدوارم هر جا هستی سلامت و خوشحال و موفق باشی!


یا حق

الی جمعه 5 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:02 ب.ظ

سلام جیگر . موقعی که شاید گفتی قبول نشدی خیلی ناراحت شدم برات خیلی دعا کردم تا که فهمیدم قبول شدی خیلی خوشهال شدم امیدوارم که مثله همیشه موفق باشی. مواظب خودت باش عزیزم

همون سحر بهتره یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:40 ب.ظ

سلام من سختمه فارسی بنویسم
جدی قبول شدی؟برات میل میدم
جونم درامد

hosna جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:06 ب.ظ

منم باید تبریک بگم آقای مهنننننننننننننننندس؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد