صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

دنیا را بد ساخته اند...

دکتر شریعتی:  دنیا را بد ساخته اند.کسی را که دوست داری،تورادوست نمی دارد
کسی که تورا دوست دارد ،تو دوستش نمی داری
 اما کسی که تو دوستش داری و او هم تو را دوست دارد به رسم و آئین هرگز به هم نمی رسند
...
نظرات 7 + ارسال نظر
فریناز جمعه 26 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:43 ب.ظ

سلام

اینو قبلا هم شنیده بودم اما خیلی جالبه نمی دونم تا چه حد واقعا درسته اما قشنگه ؟!؟!

راستی بازم رفتی چراغتو روشن گذاشتی!!!

فعلا

همون سحر بهتره یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:19 ب.ظ

salam
khaste nabashi
ghashang bood ama shayad yejahaiish ham ziad motabar nabashe
khosh bashi
bye

نازی پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:45 ب.ظ

به من می گفت:آن قدر دوست دارم که اگه بگی بمیر
می میرم باورم نمی شد فقط برای یک امتحان ساده
گفتم:بمیر سالهاست که در تنهایی پژمردم کاش امتحان
نمی کردم.
سلام
تا وقتی که آدم بتونه از پس کاراش بر بیاد همه دوسش
دارن اما وقتی نتونه (مریض باشه و تو بیمارستان بستری
باشه دیگه کسی سراغ ازش نمیگیره.)
آدم توی این مواقع دوستاش بهتر میشناسه.

سارا پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:05 ق.ظ

کارت درسه دکتر جون

ثمین سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:45 ق.ظ

آخرش اینو فهمیدی؟
یا که هنوز فقط...

hosna جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:00 ب.ظ

جالب بود.
ولی من قبول ندارم

marzieh پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:23 ب.ظ

azash porsidam mano bishtar doost dari ya zendegito?
goft:to ro
az man hamino porsid
goftam:zedegimo
oon raft,vali hargez nafahmid hameye zendegiye man bood!!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد