صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

۱۳ به در...

سیزده به در امسال تو خونه داره در میشه! من که بیخیال نمیشم. شده برم توباغچه خونمون هم میرم.اصلاً نمیدونم چرا عید امسال خیلی عید نبود.اون از چهارشنبه سوریش.اون از سال تحولش(!)،اون از 12 روز تعطیلیش،اینم از سیزده به درش.

اما من این سیزده رو تا 12 شب هم که شده در میکنم.حالا ببین!

 

قدیما ، اون موقع که بچه بودم ، میرفتیم باغ پری . همیشه غورباقه و سگ و الاغ پیدا میشد. ترقه ازین کبریتیا مینداختیم تو گوش خره.میترکید ما حال میکردیم.

میکردیم تو دهن غورباقه هه ، بعد ولش میکردیم میرفت زیر آب میترکید. عملیات انتهاری! خلاصه سیزده به دری هم نبود که دستی سری پایی چیزی از من ناقص نشه! یا میسوخت یا در میرفت یا میشکست!

یادش به خیر ، زود میگذره کثافت. یادمه چند سال بارونی بود.امسالم قرار بود باشه ها! اما چون ما نرفتیم جایی آفتابی شد. هر جا میرم یا سیل میاد یا زلزله یا طاق آسمون میاد پایین ...

اگه شانس داشتم که با کت شلوار به دنیا میومدم!

 

امیره خره تو هم شانس نداری! آیدیتو تو فرودگاه دبی باز گذاشتی رفتی...

نظرات 5 + ارسال نظر
مرضیه دوشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:59 ب.ظ

دقیقا باهات موافقم
عید امسال با همه ی عیدا فرق داشت
مرده شور ۱۳ به درشم ببرند( گند بود)

... سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:45 ب.ظ

سلام
اما عید امسال برا من بهترین عید تمام عمرم بود
عالی بود از همون اولش۴شنبه سوریش که ترکوندیم یه اکیپ۲۰۳۰ نفری زیر ۲۵ سال ...
تعطیلات عید هم که نگو ... مسافرت و ...
۱۳ به در هم که همگی می گفتن بهترین ۱۳ به در عمرشون بوده تویه یه ویلا کنار دریا صبح تا شب زدیم و رقصیدیم و...
دلت بسوزه !
خوشحالم که برعکس من به تو اصلا: خوش تگذشت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :d

بای بای

23277 سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:18 ب.ظ

555 پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:39 ق.ظ

midooni chera!! chon mikhay alaki khodeta oonchizi ke nisti neshoon bedi!
mikhay begi are ma ham depresim!

bashe baba! ghabool!
to in shakhsiati ra ke nadari ke hasti!
mifahmi! abra harki ham film bazi mikoni bara man nakon!
khosh bashi!

پدرام جمعه 17 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:43 ق.ظ

کافر همه را به کیش خود پندارد که میگند همینه!
اولاْ واسم مهم نیستی هر کی که هستی...
دوماْ ***خل تر و الکی خوش تر و شنگول تر از من نیست...
دپ بازی مال بچه ****های کمبود داری مثل... :دی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد