صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

۵۵۵+۱۱۱

-  میدونید چرا!! چون میخوام الکی خودمو اون چیزی که نیستم نشون بدم.آخه من یه آدم تنها ، زشت ، کچل ، قد کوتاه ، درس نخونده ، پائین شهری ، کم حرف ، بدبخت و بیچاره هستم. میخوام بگم آره ما هم دپرسیم.شاید این جوری یه نفر پیدا شد که دلش به حال من بسوزه که با من حرف بزنه که من این همه عصرا تو خونه نشینم و حی قصه بخورم که ای وای چرا کسی نیست با من بازی کنه... آخه من هیچ دوستی ندارم! حتی 16 تا... بعدشم نیست هیچ وسیله ی ارتباطاتی ندارم ، مجبورم تو وبلاگ اطلاعیه بدم  بگم من دپرسم!

 

-  باشه بابا قبول...فدات شم  دلم برات سوخت ، بیا با من بازی کن. بیا منم هستم ، ببین نظر دادم.پس هستم! بیا فدات شم گریه نکن عزیزم!...

 

-  من این شخصیتی را که ندارم که هستم. ( : دی ، آخر جملست این جمله ) آ آ برا هرکی هم فیلم بازی میکونم برا تو نباید بوکونم.ضایعست لحجه دارم؟ میخوای قطع کنم دوباره بگیرم؟ به قول متین آخه من چیکار کنم؟ آخه نمیدونستم تو خودت کارگردان این جور فیلمایی! سعی میکنم خوش باشم. اما چه جوری؟ من که یه آدم تنها ، زشت ، کچل ، قد کوتاه ، درس نخونده ، پائین شهری ، کم حرف ، بدبخت و بیچاره هستم.

 

-  حالا بی خیال دیگه فدات شم! زیاد حرف بزنی دیگه بات دوست نمیشما. گریه نکن دیگه، من که برات نظر میذارم...خوب شد یادم اومد فدات شم ، راستی نمیدونم چرا از وقتی فهمیدم نظرم برات مهم نیست احساس کردم باید نظر بدم!

نظرات 4 + ارسال نظر
مرضیه شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:30 ق.ظ

are khob zesht,kachal,ghad kootah,dars nakhunde,paeen shahri,kam harf,bad bakht,bichare va past ke hasty
vali ta man hastam tanha nisty

*** یکشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:49 ب.ظ

خوشحالم که بالاخره فهمیدی کی هستی !
ماها که از اولش میدونستیم البته نه اوله اولش توخودت قبول نمیکردی!

555 چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:40 ق.ظ

man cheghadr mohemam ke be khateram post dadi dd ke baghie ham hamin naaro dashtan
fek kardi man toro sare kelas nemibinamet
to ye oghdeyi bish nisti
didam chetori jalbe tavajo mikoni
motoasefam barat bache sosool bad bakht

ح پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:33 ب.ظ

آقا پدرام نظر بعضی آدمای عقده ای و بی ریخت رو ککه ی خودتم حساب نکن...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد