صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

تفریح سالم

من و احسان و امین مونده بودیم کجا بریم.یه کم فکر کردیم دیدم با وضعیت الان سه تا پسر جوون که دور هم جمع میشن دوتا کار بیشتر نمیتونند بکنند. اول اینکه برند دختر بازی و دوم اینکه برند چای خونه! که هر دوی این کارا هم جزو تفریح های ناسالم به شمار میرند.البته راه سومی هم هست که اصلاْ دور هم جمع نشند! خلاصه اواره ی خیابونا بودیم که از یکی کنار خیابون به طرف ماشین داد زد : دروازه شیراز... 

 و تفریح سالم ما از اینجا شروع شد!

بنده خدا رو سوارش کردم.یه جوونه ای بود هم سن و سالای خودمون.ازین بچه سوسولای مو ژل زده ی مترقی که معلوم بود اگه شب دیر بره خونه باید بره همون جایی که بوده بخوابه! بنده خدا سوار شد و ما هم صدای آهنگ رو گذاشتم رو ۹۰ ( از ۱۰۰ ) با آهنگ اوزی اوزبارن ( ozzy osbourne یکی از خواننده های قدیمیه که بیشتر راک میخونه ). یارو مونده بود چی بگه یا چه عکس العملی نشون بده. احسان مرده بود از خنده.دیگه خلاصه قری نبود که سر مسافر بدبخت نیایم.یارو دیگه این آخرا ترسیده بود. گفت چقدر میشه قربان؟ گفتم ۵۰۰ تومن.حالا کرایش بنده خدا ۱۰۰ تومن بیشتر نمیشد.گفت چرا ۵۰۰؟ گفتم ای آقا این همه آهنگ واست گذاشتم،این همه تند رفتم این همه خوش تیپ کردم،خب اینا همه خرج داره دیگه فدات شم.ازون طرف هم امین تائید میکرد.خلاصه بنده خدا دمش رو گذشت رو کولش و فرار کرد اصلاْ بیخیال بقیه پولش شد! ما که تازه حال کرده بودیم رفتیم دنبال مسافر...

احسان و امین رو ۵۰ متر نرسیده به دروازه شیراز پیاده کردم که برند قاطی مسافرا که تابلو نباشه! تو پرانتز بگم که احسان سربازی میره و کچل کرده.بنده خدا تو آفتاب که بوده کلی هم سیاه شده.با یه کمی هم ته ریش.خلاصه شده عین اینا که تو خیابون دنبال کار میگردند.ازون طرفم امین موهاشو بلند کرده زده عقب با یه پیرن شیک و تر تمیز سفید با یه عینک طبی اصل جنتلمنگ(!) میزد. عمراْ کسی شک نمیکرد این دوتا با هم باشند. خلاصه سوار شدند و همراشون هم دو تا مسافر دیگه عقب کنار امین نشستند. مسافرای بیچاره نمیدونستند چی قراره به سرشون بیاد...

تا خود سپاهان شهر واسه هر موجود زنده ای که کنار خیابون ایستاده بود بوق زدم که سوار ماشین پر بشه . امین ازون طرف مثلاْ شاکی شد که آقا چرا میخوای وسط اتوبان مسافر بزنی دیگه؟ ماشینت که پره! منم عین این شوفر تاکسیای اصفهانی الاصل گفتم : جلو یه نفر جا هست ، شما حساب میکنی؟ ازون طرف احسان با لحجه افغانی : آقا این آهنگ رو کمش کن سر درد گرفتیم... اینو که گفت صدای اون دوتا دیگه هم درومد که آه آقا کمش کن.اون وسط امین گفت اصلاْ خودتون میفهمید این چیچی میگه؟ منم گفتم آره. امین گفت خب چی میگه؟ منم دادم دمش. آقا من خودم تافل دارم.من دانشگاه درس میخونم من فلان من بیسان! امین یه کم دل به دل مسافرا داد اونا هم که دلشون پر بود دادند بیشتر از من دمش! احسان این جلو مرده بود از خنده.منم خیلی خودمو کنترل کردم.خلاصه مسافرا پولشون رو داده بودند و دیگه میخواستند پیاده شند. موقع پیاده شدند گیر دادم بهشون که آقا پس کرایه؟ اون بنده خدا ها هم قسم و آیه که ما دادیم کرایه رو.من یه دویست تومنی با یه سکه پنجاه تومنی دادم بهتون.امین رو شاهد گرفتند اونم گفت من نمیدونم.خلاصه با هر بد بختی بود پیاده شدند و  یک نفس راحت کشیدند. نمیدونم زیر لبی هم چیچی گفتند و رفتند؟ همین که در رو بستند و یه نیم متری دور شدیم سه تایی با هم زدیم زیر خنده! از سپاهان شهر تا اینجا همین ماجرا ها رو تعریف میکردیم و میخندیدیم. دیدی فلان جا فلانی چیکار کرد؟ قاه قاه قاه.احسان دیگه اشکش درومده بود.تازه میگفتیم کاش فلان جا فلان کارو میکردیم که فلان اتفاق میوفتاد و با تصورش هم میخندیدیم...

این بود از تفریح سالم سه تا جوون درست ایرانی! مواظب باشید ماشین شخصی سوار نشید! خطر اسگل شدن داره! : دی. یه پیشنهاد هم واسه جوونا دارم،یه بار امتحان کنید تا بفهمید چی میگم... : دی

نظرات 6 + ارسال نظر
ورود 13- ممنوع دوشنبه 2 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:02 ق.ظ http://www.dvp.mihanblog.com

از وبلاگتان بهره لازم رابرده ایم شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>


http://www.dvp.mihanblog.com
کلیک کن تو قلب من
http://www.iranmaxim.mg-blog.com
وبلاگهای +/- جایزه 800 دلاری
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع

mahsa دوشنبه 2 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:31 ق.ظ http://www.gesture-0311.blogfa.com

خودتونو کشتید با این تفریح سالم:دی حالا خوبه تفریح نا سالمتونو نزدید

نام تو اصلاً مهم نیست سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:58 ب.ظ http://به وب تو سر نمیزنم! لطفاً اسرار

ح.س سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:09 ب.ظ

نامت اصلاً مهم نیست! سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:10 ب.ظ

نام خودت مهم نیست بی ادب!!!

به تو چه! جمعه 6 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:37 ب.ظ

خداوند شما را شفا دهاد. خوب میشین ایشالا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد