صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

هووووق!

آقا هرکی عیدشه ایّام به کامش تا داغه! ما که نه عربیم که عید غدیر عیدمون باشه و نه مسیحی ، که کریسمس عیدمون باشه! خلاصه!...

قبل از این که شروع کنم : احسان کثافت ِ کثیف ، گوشیت قطه.یه زنگ به من بزن ببینم مردی یا زنده ای!

تا اومدیم چشم به هم بزنیم ترم 3 هم تموم شد و دیدیم ما موندیم و 25 روز فرجه و یه خروار درس کوفتی.نمیدونم چرا اینقدر زود میگذره اما چه من بدونم چه ندونم میگذره دیگه.با هیچ کدوم از درسام مشکل ندارم الا این معادلات دیفرانسیل! نه که سخت باشه ، استادش بیخوده.این استاد میرزایی همون استادیه که ترم پیش تو دو تا درس ریاضیات گسسته و ریاضی 2 همه رو با 9.5 انداخت! منم جزو همه بودم دیگه.واسه همین این ترم کلی میترسم که دوباره این درسم رو هم بندازه مارو.البته این ترم به نظر میرسه آدم شده باشه. آخه گفت هرکی از رو جزوش بنویسه بیاره 2 نمره بهش میدم.فکر کنم خودشم میدونه چه کوفتیه که اینو گفته.خلاصه سمت راست انگشت وسطم اون بالاش ، گود افتاده از بس مشق نوشتم! آخی، آدم یاد کوزت میوفته : دی

آقا این موهامم دیگه زیادی بلند شده! از یه طرف میخوام بذارم بلند بشه ، از یه طرف حالشو ندارم و حی وسوسه میشم برم کوتاه کنم! خلاصه شده قضیه همون ارّه هه...

از فردا هم دوباره ترم جدید کلاسهای صدر شروع میشه.ولی الحق که مفت نمی ارزه.وقت تلف کردن.تو کل ترم پیش که رفتم شاید فقط 20 تا لغت جدید یاد گرفتم! سان او ا گان!

قراره 22 بهمن بریم با برو بکس کیش! اگه بشه و زنده بمونیم و اینا خیلی خوش میگذره! با اکیپ پاناما :دی ( کلاً یه شیراز رفتیم و یه مشهد و یه کیش و اینم یه کیشه دیگه )

( قلت املایی داره که داره ، به تو حیچ ربتی نداره )

نظرات 2 + ارسال نظر
شرکت نرم افزاری Big Robo دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:07 ب.ظ http://blog.bigrobo.com/

دوست عزیز سلام

به علت علاقه اکثر وبلاگ نویسان تخصصی ، به راه اندازی وبلاگی با نام اختصاصی خود و بدون اجبار در داشتن نام دامنه هایی مانند blogfa , persianblog و غیره ، همچنین داشتن ایمیل با پسوند سایت اختصاصی خود، شرکت Big Robo سرویس جدید" سایت در قالب وبلاگ " را ارائه نموده است.
برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمائید:
http://blog.bigrobo.com
و یا با شماره تلفن 77510844 (021 ) تماس بگیرید.

Filth چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:11 ق.ظ http://ehs4n.spaces.live.com

اقا ما ب یادت هستیم!! هرچی off می زارم جواب نمیدی!!!
به Id yahoo من یا hotmail یک میل یا off بذار!!
شمارتو تو دسترس ندارم!! رو سیم کارت!! گوشیم دمه دستم نیست فلن!! دست یه بچه هاست!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد