صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

آخرین پست

این آخرین پستی هست که من با این کامپیوتر میفرستم! دیروز یه لپ تاپ  خریدم و این کامپیوتر مال داداشم شد.کامپیوتر خیلی خوبی بود.خیلی خاطره ازش دارم.

 خدافظ بهترین دوست من.خداحافظ یادگار دوران نو جوونی من.ببخشید اگه بعضی وقتا بدون  شات دان کردن خاموشت میکردم.ببخشید اگه بعظی وقتا بخاطر نکشیدنت، مشت رو کیبوردت  میکوبیدم.ببخشید که مجبور شدم تنهات بذارم.اما قول میدم بیام بالا بت سر بزنم.هیچوقت کارایی  که برام کردی یادم نمیره.مطوئن باش یادم نمیره که به مدت سه سال، برام یه نامه و یه آدامس  رو ، تو کیس خودت مخفی کردی.تو هیچ وقت به من دروغ نگفتی،هیچوقت به من خیانت  نکردی،هیچوقت من رو به خاطر یکی دیگه نپیچوندی.هیچوقت از دست بچه بازیام خسته  نشدی.حتی الان هم که آخرین لحظات با هم بودنمونه، به من پشت نمیکنی.هرچی بلدم و دارم از  تو دارم...

kiss خیلی دوسست داشتم کامپیوتر قشنگ من!  love struck 

chicken میبینم که بلاگ اسکای هم آدم شده و « درج ادامه ی مطلب » گذاشته و ...
نظرات 2 + ارسال نظر
ریما دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:52 ب.ظ

دلت واسه کامپیوترت تنگ نشد؟
من که حاضر نیستم کامپیوترمو عوض کنم آخه دارم باهاش حال میکنم

ریما دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:53 ب.ظ

دی: :D

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد