صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

ترنجم اما...

گفتا من آن ترنجم کاندر جهـان نگنـجم
گفتم به از ترنجی لیکـن به دست نـایی
 
گفتا تـو از کجایی که آشفته می نمایی
گفتـم منـم غریـبی از شهـر آشنـایـی
 
گفتا سر چـه داری کـز سـر خـبر نداری
گفتـم بـر آسـتانت دارم ســر گـدایی
 
گفتا بـه دلربایی مـا را چگونه دیدی
گفـتم چو خرمنی گـل در بزم دلربـایی
 
وقتی مهد کودک بودم تو به تئاتر نقش شرباف رو داشتم
پدرام اعظم پناه Pedram Azampanah
گفتم که بوی زلفت گمراه عالـمم کـرد
گفـتا اگر بدانی هــم اوت رهـبر آیـد
 
گفتم که نوش لعلت ما را به آرزو کشت
گفتا تو بندگی کن کو بنده پـرور آید...
نظرات 9 + ارسال نظر
نامت اصلاً مهم نیست! چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:58 ب.ظ

بابا ادمو پشیمون می کنی واسه نظر دادن....

نامت اصلاً مهم نیست! چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:49 ب.ظ

در جهان نگنجی...........
کار گل زار شود چون تو به گلزار آیی............
عاشقان کشتگان معشوقند

پسر دایی پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:19 ب.ظ

چه بچگی های خوبی

پسر دایی،من عوض شدم!
اون پدرامی که تو میشناختی یکی دو ساله مرده...

نامت اصلاً مهم نیست! جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:41 ق.ظ

من بچه های مدیریتم از برقیا متنفرم (با فریاد)

نامت اصلاً مهم نیست! جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:57 ق.ظ

bah bah bah
salam pedram ehsanam modiriat kheili jalebe namju yade hafez mindazatet?





ye hafte khande mehmune man

من نمیدونم مدیریت یا برق چه ربطی به من داره آخه؟

پسر دایی جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:24 ب.ظ

تو خاکسپاری پدی قبلی شر کت داشتم .
اما روزگار مجال نداد که تو هفته و ُسالش هم شر کت داشته باشم تا به این باور برسم که واقعا مرده .

آره دیگه...

هر جا آدم کم میاره باید بذاره تقصیر زمونه و روزگار و تقدیر و سرنوشت و قسمت و اینا...

وگرنه میپکه :دی

( همش چرنده )

ریما دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:28 ب.ظ

واقعا این تویی چقدر با الانت فرق داره چقدر عوض شدی ولی خوشگل تر شدی

ریما دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:29 ب.ظ

یادت باشه دیگه از مردن حرف نزنی که ناراحت میشم باشه؟

ریما دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:08 ب.ظ

دی دی دی: قوزمیت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد