صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

شل کن ، شل کن!

اصلاً انگار بدن سازی به ما نیومده! (...) هیکلم درد میکرد ، ک*ن درد هم بش اضافه شد.اونم هر دو طرف :دی

 

این دوتا رو روم به دیوار، تو شرتم پیدا کردم :دی


خیلی وقت بود آمپول نزده بودم! واساده منتظر بودم خانم دکتر مهربون آمپول رو بزنه.فکر کردم وایساده باید بزنه. شک داشتم شلوارم رو خودم بکشم پائین یا خودش میکشه...


دکتره یه کم عین این احمقا نگام کرد و گفت : چرا نمی خوابی پس؟


منم انگار نه انگار. خیلی ریلکس گرفتم خوابیدم و آروم آروم شلوارم رو دادم پائین. خانم دکتره بلافاصله گفت : "بسه دیگه، یه کم کافیه." یه مقدارشو دادم بالا و منتظر شدم.خانم دکتره یه کم سر و صدا کرد و نامرد ( فکر کنم ) تا تهش رو فرو کرد تو یه ور *** من! یه یک ربعی داشت آمپول میزد. (فکر کردم از *** من خوشش اومده و دلش نمیاد رهاش کنه! ) جای دشمنت خالی چنان دردی داشت که یا ابولفظل. گفتم : "دکتر چی کا می کنی؟ چرا تموم نمیشه؟" با یه حالت "خفه شو عزیزم" مانند ، گفت : "مادش درد داره باید آروم بزنم. شل کن! " خلاصه با هر جون کندنی بود بالاخره آمپول تموم شد و خانم دکتر از ما کشید بیرون.


با خوشحالی دستم رو به طرف شلوارم بردم و یه جوری که انگار مطمئنم پرسیدم : "خانم دکتر تموم شد دیگه؟"


خانم دکتر "بخواب بینیم" گونه جواد داد : "اون ورت رو شل کن ، یکی دیگه مونده عزیزم!"

نظرات 23 + ارسال نظر
سپیده پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:48 ب.ظ

سلام پدرام جان خواهش میکنم دیگه توی شیشه ی ویترین مغازه ها زلفای خوشگلت رو درست نکن.
همین جوری دختر کشی به خدا
خدا زیادت کنه

ریما دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:11 ب.ظ

آخی الهی برات بمیرم
کونت درد گرفت؟ مامان به قربونت بره الهی
بازم مزاحمت میشم خوشگله
راسی قیافت خیلی برام آشناس

ریما دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:01 ب.ظ

دی:

تینا شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:16 ق.ظ

موقع آمپول زدن گریه هم کردی
خجالت نکشیدی که خانوم دکتره ۰۰۰ات رو می بینه ؟


shaghy پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:56 ب.ظ

oh..oh..cheghad doktore maghroor boode!!!!dard dasht na?>... halakoonet behtare!!???

memo یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:13 ب.ظ http://www.lovemb.persianblog.ir

ah.......ah.......cheghadr azat badam oomad!man oosoolan az pesaraye maghroore goh badam miad..bebakhshida...

memo سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:02 ب.ظ http://www.lovemb.persianblog.ir

ah.....ikbiri!!akhe cheghad to zeshti bashar...yai..halam badshod......einakheto darary ye akse tamam ghadam bezari maloom mishe......vaghean khili khod binia!!!man 10ta doost pesar daram hich koodoomeshoon mesle to avazi naboodan tahala!??taze kalam balad nisti javab bedi...

memo سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:23 ب.ظ

rasti to esfehaniii!???????????????????????he...he... khasise bad bakht.. khasiiis khasiiissssssss.........(jon midam vase kerm)ghiafe zaghart khabar midahad az sere daroon

سولماز شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:37 ب.ظ

حقت بوده

من یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:54 ب.ظ

جوتووع قویبان اولوم........
آری دی هع؟
نازلی بالام

من دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:10 ب.ظ

فدات شم.خیلی درد داشتی مادر مگه نه............؟
منم از آمپول شدیدا می ترسم.به هیکل که نیست.
دوست دارم.بوس بوس

من دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:11 ب.ظ

فک کنم از ضعف پریود شدم بای...........

من دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ب.ظ

حوله گرم می ذاشتی خوب.

من پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:04 ب.ظ

آخییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
نازی.
کونتو ببوسم خوب شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

من پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:10 ب.ظ

سلام مامانی....
چطولی گلم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کونت خوب شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بوس رو کونت.کونت که تمیز و سفید و ناز و نرم که هس؟
یه لا لا کنم روش؟
خوشملم پس کجایی؟چرا جواب مامانو نمی دی؟

ثنا دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ب.ظ

سپاهان شهر درس می خونی؟

زهرا یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:20 ب.ظ

ای بی حیا

زهرا دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:59 ب.ظ

خیلی بی حیا هستی

زهرا سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:26 ب.ظ

درد هم داشت حتما تا چند روز نتونستی بنشینی ولی اشکال نداره پیر میشی یادت میره

زهرا چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:38 ق.ظ

کجایی هنوز درد می کنه . و لی چه دردی داشته ها ارزو می کنم که ا نجا بودم چون خیلی صحنه خنده داری بوده

زهرا چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ب.ظ

چطوری دردش رفت سلطان وبلاگ ها ولی خیلی خنده دار بوده ها به قول خانم شیرزاد وا قعاااااااااا

زهرا پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ق.ظ

سلام من زهرا هستم یازده سالم است همونی که تا به تازگی چند یاد داشت برایت گذاشته همون بی حیا و... ولی خوب ببخشید ای سلطان تمام وبلا گ نویس ها ووبلاگ ها می خواهم باهات ارطبات داشته باشم بر خلاف سن کمی که دارم ولی تو رایانه برای خودم موخی هستم من تو شهر محلات استان مرکزی زندگی می کنیم بعدشم من نه وبلاگ دارم نه ایمیل ولی بابام بهم قول داده که یک ایمیل برایم باز کند

سبو یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:42 ب.ظ

من از آمپول متنفرم
وقت آمپول جد و آباد طرفو دوس دارم یکی کنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد