صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

۱.۲.۳.

۱. چند شب پیش تو خواب یه روش خیلی خفن برای خفه کردن به ذهنم رسید.همون موقع بلند شدم و تو نت موبایلم نوشتمش که یادم نره :دی

 

روش به این صورت هستش :

 

یه نفر رو که میخوای زجر کشش کنی رو میندازی تو یه استخر با عمق حداقل 2 متر که روی سطح آب استخر به ارتفاع حداقل نیم متر کف هست.فقط در یه صورت طرف جون سالم به در میبره.اونم اینه که قدش حداقل 2.5 متر باشه...

 

۲. یه مشکل جالب و جدید در بعضی دختر ها هست که من زمستون امسال کشفش کردم اما تا الآن موقعیتش پیش نیومده بوده که بنویسمش. اونم اینه که :

 

بعضی از دختر خانم های تپل ، هنگام پوشیدن بوت و چکمه های بلند،به دلیل تپل بودن ساق پاهاشون،با زیپ بوت و یا چکمشون مشکل پیدا میکند و نمیتونند اونو تا ته بالا بکشند :دی برای همین از خریدن بوت ها و چکمه های خوشگل عاجزند...

 

۳.سوال باحالی که مهدی سر کلاس استاد علی محمدی مطرح کرد و همه رو به اندیشه فرو برد.

 

اگه مردی زنی بگیره که یک ششم مهریش بیشتر از دیه اش باشه،در این صورت اگه زمانی زنه خواست مهرش رو به اجرا بذاره به صرفه است که مرد، زن خود را بکشه و دیه اش رو بده. ( به جای مهریه! )

  • هنگام مرگ زن،یک ششم اموال زن به مرد ارث میرسد که مهریه هم جزوشه.
  • دیه ی یک زن خیلی که باشه 30 ملیونه :دی
نظرات 4 + ارسال نظر
ریما پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:39 ب.ظ

در مورد متن اول:
خیلی روش باحالی بود عشق کردم با این روشت
متن دوم:
با این متنم حال کردم چون خودم لاغرمو کفش های نیم بوت خوشگلی دارم ولی دعا کن که چاق نشم
متن سوم: این دیگه عند نامردیه، البته خب زنه هم نباید مهریه ی بالا بخواد ولی خب بازم اون مرد حق نداره این طور برخورد کنه

ریما پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:40 ب.ظ

قوزمیت

:D: D : D

memol پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:51 ب.ظ http://zz,009

va!!!!!vaghean khodet kashf kardy????(matne 2).he

nik یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:00 ق.ظ

eeee!!!
injuriye???!
didi ke tahesh ba hamin pahaye topol Astarin buto gereftam

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد