صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

سخنی گهر بار...

اگه نمیتونی گه بخوری ، گه میخوری که گه بخوری!

نظرات 4 + ارسال نظر
شیتیل کوچولو پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:30 ب.ظ

خوب شما واقعا آدم کم شعوری هستید. لطفا در این مساله تردید نفرمایید. کمی روی خودتان کار کنید کمی برای خودتان فقط بگذارید. به آینه نگاه کنید و مزمهلترین تصویر روزگار را ببینبد. این قدر از اعتماد به نفس سو استفاده نکنید. وقت کائنات را تلف نفرمایید و در پایان مثل خری که به نعل بندش زل زده به صفحه ی مانیتور نگاه نکنید.

مردی به نام هویج پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:35 ب.ظ

همچون قورباغه ای تنها نشستی در سکوت لجنزار و غور غور می کنی. انسانیتت زیر علامت سوال بزرگی قرار دارد! این را می دانستی؟

گاوشناس پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:35 ب.ظ

یک کلمه و دیگر هیچ:
گاب

یک دوست عزیز ناشناس که شغل شریفی هم دارند، احتمالاْ به دلیل این که نمیتونستند گه بخورند اما گه خورده اند ، از سخن گهر بار «اگه نمیتونی گه بخوری ، گه میخوری که گه بخوری!» دلگیر شده اند و اینجانب را همچون قورباغه ای تنها نشسته در سکوت لجنزار که غور غور می کنی دانسته اند! این دوست گاو شناس همچنین انسانیت بنده را زیر علامت سوال بزرگی قرار داده است و بنده را در عین قورباغه بودنم ،گاو خطاب کرده است! در قسمتی از سخنانشان نیز بنده را آدم اما از گونه ی کم شعور دانسته اند و از من خواسته اند که روی خودم فقط (!) بگذارم.در آخر هم از من خواسته شده که مثل خری که به نعل بندش زل زده به صفحه ی مانیتور نگاه نکنم.ایشان معتقدند که منه خره گاوه قورباغه ی تنها در سکوت لجنزار ، وقت کائنات را تلف میکنم. من از کائنات بسیار عذر میخواهم. من بروم به آئینه نگاه کنم ببینم خر میبینم یا گاو یا قورباغه ای تنها در سکوت لجنزار یا مزمهلترین تصویر روزگار یا آدمی کم شعور.
دوست عزیز ، تکلیف من رو روشن کن!

اربابت مهسان سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:49 ق.ظ

ول کن بابا اینارو...نمیفهمن...سخنه واقعا گهر باره.فقط یه مشکل داره؛به جا گه بزن:که که...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد