صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

صله رحم

بچه که بودم فکر می کردم صله رحم یه جور بیماری زنانه است.


بزرگ که شدم فهمیدم اشتباه می کردم.


بزرگتر که شدم دیدم اشتباه نمی کردم!

نظرات 4 + ارسال نظر
بوف کور سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:52 ق.ظ

یا هو

خوبی؟ دلم تنگ شده بود واست. ایام به کام.

یا حق

سهیل پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:25 ب.ظ

خیلی باحالی!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:29 ب.ظ

درسته! مرسی !

شازده سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:22 ب.ظ

نمی فهمم ینی چی ... !

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد