صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

6 آذر - 9 شب - 20 کرج

بیحس (هستم)

وسط تازه شهری غریب، که همه چیزش آشناست (هستم)

شکمم پر، مغزم خالی (هست)
نه شاد، نه غمگین (هستم)

در فکر بیهوده ماهی که گذشت (ثانیه میکُشم)

در فکر جمله سازی با متن ذخیره شده در تکست موبایلم (بودم)
"مادرت کمد جای تو میزایید بهتر از تو بود"

ببین، حتی خالی از طنز... (هستم)

(هستم) پشت خاموشی خطی که همیشه روشن و همیشه شنوا...

حرفم تبریک (هست)
دستم خالی (هست)

گوشم پرِ از پچ پچ میز های اطراف (هست)

چه ضعیف، چه آشنا، چه طولانی (بودم، بودی، بود)
چه ضعیف، چه غریب، چه طولانی (هستم، هستی، هست)
تولدت مبارک

نظرات 5 + ارسال نظر
محمدسعید دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 ب.ظ

مهندس کرج اون موقع شب چی کار میکردی ای شیطون

یکی بود. حالا به تو چه کیه دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:08 ب.ظ

midoni ke khili chizaro nemidoni
midonam ke khili chizaro midoni
midonan ke ma chi mikhaim bedonam
harfesham nazan ke bet nemigam kia enaro midonan. ama .... az to che mimone?
nadonestehat ya donestehat??????

من چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:27 ب.ظ

تولدش مبارک...
ولی چرا انقدر کمرنگ مبارک؟! :دی

هستی شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:50 ب.ظ

دنیا کم معما نداره که تو هم هزار تا بذاری روش.
معمای سخت یا آسون. حل شو.
اینجوری زندگی کردن واسه خودتم بهتره باور کن

تارا یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 ب.ظ

عزیزم من حتما با میلاد و مهرتاش برخورد میکنم که دیگه بهت نگن مامانت کمد جای تو میزایید بهتر از تو بود! عزیزم غصه نخور تو از کمد خیلی بهتری بابا D:

نه بابا :دی
اینو میلاد یادم داد خوشم اومد تو وبلاگم نوشتم...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد