صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

من ماهیم! نهنگم...

عکس را با اندازه ی واقعی ببینید (۱:۱)

پدرام اعظم پناه - کوه صفه اصفهان

۳ آبان ۱۳۸۹ - عکاس : امین کنعانی

نظرات 10 + ارسال نظر
عاطفه دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:17 ب.ظ http://kangoro-narenji.blogsky.com/

سلام خوووووفی!؟مردشورتو ببرن که اصلا چشم ندارم ببینمت گفتم میخوام یه وب شخصی بزنم که اصلا هیچ ربطی به تو نداره فوضووول (چقدر این کلمه بهت نمیچسبه)حالا وبمو نوشتم دوست داشتی اون تن لشتو تکون بده رو آدرسش کلیک کن.
چقدر وقتی اینجوری حرف میزنم با خودم حال می کنم و میدونم جنبه داریو و خودت خدای بد دهنی

عاطفه دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:17 ب.ظ

با اون چاقت!خومژک کچل

عاطفه دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:18 ب.ظ http://kangoro-narenji.blogsky.com/

منظورم خمپک بود مردشور این بلاگ اسکای و ببرن بااین ژ و پ کردنش که هممونو سرویس کرده

عاطفه دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:22 ب.ظ

در ضمن نهنگ منم تو یه کرگدن راه راهی اینووو بفهم

[ بدون نام ] دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:31 ب.ظ

Hamine dge dame mirin zoagroso kusofeo ina akharesham migi nrmiay mano bebini :D yadete ke???

[ بدون نام ] دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:32 ب.ظ

Vali azizam axet vagjan khoshmelee

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:16 ب.ظ

khob chera nemiri bebinish?
delesh tang mishe!!!
pedram? deltangi? :O :O :O

[ بدون نام ] جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ب.ظ

تریپت منو کشته

میدونی ! شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ب.ظ

حس خوبی ندارم به این عکس و گوشی ... نمی دووونم ... اصن من نگرانم ...
دوووست دارم به هر حال!

nik پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:52 ق.ظ

kheyli vaghte sarkeshi mojede mundan shode...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد