صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

سیزدهبهدر - به قول ویکیپدیا

داشتم دقّت میکردم که واسه ما هم دیگه داره « سیزده به در تو خونه موندن » روتین میشه. الان دقیقاْ پنج ساله اوضاع به همین منواله. اون از دوشنبه 13 فروردین ماه سال 1386 تا سال بعدش  سه شنبه 13 فروردین ماه سال 1387 که یکی از بهترین سیزده به در های زندگیم بود، تا همین امسال که باز هم تو خونه داره میگذره...

یه پیک نوروزی هم نداریم بشینیم حل کنیم به خدا.

نظرات 10 + ارسال نظر
نگین شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:00 ب.ظ

من اگه اشتباه نکنم فک کنم اولین سالیه که ۱۳بدر خونم!(البته فک کنم بازم خونه بودم یادم نمیاد) ولی جدا خونه موندن خیلی بهتره!(امروز کشف کرردم!)خیلی بهتر از باغ رفتنه سالای پیشه که تازه بدشم....!(ای بابا بیخیال!یادم اونو فراموووووش...!!!)

Ninoo یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:41 ب.ظ

به جاش من یاد ندارم 13 تو خونه بوده باشم ... کلا" ما خانواده سر خوشی هستیم :دی

Z پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ق.ظ http://zarry.blogfa.com

Hope u check this if u don't check ur email!!!
http://dlrock.blogsky.com/

hosna جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ق.ظ

>D:<

hosna جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 ق.ظ

سیزده سال 91 بهتر از سال 87 می شه...
فقط یه ذره تاریکه...

hosna جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ق.ظ

سیزده سال 91 بهتر از سال 87 میشه...
فقط یه ذره تاریکه...

آریا یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:19 ب.ظ

تو که همش بیرونی حالا یه سیزده بدر رو موندی خونه...

سپهر سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:24 ب.ظ

هوا را از من بگیر
اما خنده ات را نه..
نان را
روشنی را
بهار را
از من بگیر
اما خنده ات را نه....

سپهر سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:25 ب.ظ

هوا را از من بگیر
خنده ات را نه..
نان را
روشنی را
بهار را
از من بگیر
اما خنده ات را نه....

====>اونجا....! جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:21 ب.ظ

حالا خوبه هر سال همیشه غورباقه میگرفتی امسال قورباغه بگیری!!!؟ به به مهندس مملکتو بی سواط! (پست 13 بدر 86 و میگم!)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد