صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

آپریل و هوای دل من ژانویه...

خیلی احمقانه منتظر نتیجه ی لاتاری امسال نشستم. نمیدونم چرا فکر میکنم باید اسمم اون تو باشه. این روز ها کاری به جز کار ندارم. دقیقاً تا سی تیر وقت دارم دفترچه سربازیم رو پست کنم. تاریخش یادم مونده چون 28 تیر تولدمه...

نظرات 6 + ارسال نظر
حنا شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ب.ظ

تولدت مبارک

otaghe 113 یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ق.ظ

?!...yani toam mard mishi

سپهر یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:17 ب.ظ

آخی سربازی!!!!! چه بد!

نیلووووووفر یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:21 ب.ظ

شاید بتونم حستو درک کنم!!!
برای منم پیش اومده منتظر چیزی باشم و حس میکنم ماله منه که نشده !!!
بعضی وقتا همون میشه یه نقطه امید و وقتی میبینی پر زد و رفت از همه چیز و همه کس خسته و ناامید میشی، حتی از خودت و زندگیت!
ولی یه جمله خوب بلدم که همیشه تکرارش میکنم و باعث میشه تا حدودی ناراحتیا یا حتی خوشحالی های زیادو باور نکنم :
این هم میگذرد!!!

nik یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ب.ظ

biya sekehaye manam bebar
50 50
ok?

دوست یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:36 ب.ظ

salamtavahodet pish pish mobarak
akhe sarbaziiiiiiiiiiiii
tori nist baba shotorie ke dare khone hame pesara mikhabe
i

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد