صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

خیانت...

وقتی تو Facebook چَت میکنم، حس میکنم دارم به Yahoo! Messenger خیانت میکنم.

نظرات 7 + ارسال نظر
Ali-Ali-Ali-Ali... چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:44 ب.ظ http://ir.ikariam.com

دریای خزر(مازندران/کاسپین)
۳۷۰٬۰۰۰ تا ۴۲۰٬۰۰۰ کیلومتر مربع (با توجه به عوامل متغیر)

دیکشنری هم دیکشنری ها قدیم...

In a calm sea , every man is a pilot...

هاااامونی چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ب.ظ

I knowW it's so funny!!! Isnt that weird??? That we feel that way for this kind of stuff

کانگورو نارنجی پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ق.ظ

واییییییییییییییییییییییی چقدر تو بچه احساساتی بودی من نمیدونستم!!!!! ؛خیانت؛[:S02
2:]

Little CYRUS شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:13 ب.ظ http://facebook.com/nothing

یک روز در کلاس ما...
ساعت:7:20 صبح
سلام سلام سلام
new converstation داریم؟
-اره
-من که پارتنرم نیست/بهتر!
7:30
-hello/hello
teacher:
what are you doing on the weekend?
(و در این لحظه کلاس اکتیو و فعال ما جواب میده:)
دنبال جواب نباشین/همه خوابن
teacher:
okey
where is monako?
(خب/دوستان و اشنایان از خواب زمسhنی بیدار شدن و کم کم داره یخ ها آب میشه...)
یه نقشه ی گنده(همون بزرگ)رو تخته...
همه دارن دنبال موناکو میگردن
و در نهایت تنها نتیجه گیری که معلم میکنه اینه:(به زبون فرنگی)
-من چه میدونم موناکو کدوم جهنمیه!
(حدودا 10 دقیقه الاف بودیم)
ـــــــــــــ
وارد فاز بعدی کلاس پت و مت ها میشیم

نمیدونم ملت فکر کردن فقط خودشون میدونن اینترنت و فیس بوک چیه و 4 تا خواننده میشناسن...
با این همه ادعاشون
وسط کلاس همچین با قدرت میگن
/F/__/U/__/C/__/k
که معلم از ذوقش 3-4 بار کلمه رو تکرار میکنه و قند تو دلش اب میشه(معلمه داریم!)
ـــ
عجب...
معلوم نیست خودم چمه- دارم نظر میدم یا انشاء مینویسم!
از تاثیرات همیناس دیگه
استعداد هامون همینجور هی تلف میشه
هی تلف میشه
هی تلف میشه...


Pedi TNT شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:00 ب.ظ

کـــــــــــاش گاهی زنــــــــــــــــــدگی از اینا داشت
[ ιι ] [■] [►] ι►►]

ساناز پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ق.ظ

منم همینو حس می کنم

ساناز شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:40 ب.ظ

این از خاصیت دهه 60ی بودنته

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد