صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

ریش سپید

تو صورت مرا حفظی، من ریشِ سفید داشتم؟


پریروز تو پادگان رفتم جلوی آئینه و باز هم طبق عادت به خودم نگاه کردم. تو فکر مسواک زدن بودن که دیدم یک دونه از ریش هام داره برق میزنه. فکر کردم انعکاس نور خورشیده که از پنجره کناری داره میاد تو. صورتم رو یکم چرخوندم دیدم بازم داره برق میزنه. اونطرفی چرخوندم، دست کشیدم روی صورتم اما بازم برق میزد. رفتم جلوتر، سرم رو بالاتر گرفتم و زیر چشمی چونم رو نگاه کردم. ریش سفید...


یادم به اوّلین موی سفیدم افتاد. این دفعه قبولش برام آسون تر بود...

خوش اومدی به صورتم...


درگیر من مشو، همدم نمی شوم

حوا مرا ببخش آدم نمی شوم


جسمی‌ شکسته و روحی‌ پر از خراش

عاشق نمی شوم دلواپسم نباش!


درگیر عادتم, سرگرم خود شدن

در مرز یک سقوط دیگر نه تو نه من


شکل خودم شدم تلخ و بدون رحم.

در انتهای خویش حال مرا بفهم


شکلی‌ شبیه خود با چشم گریه سوز

باور نمی کنم آینه را هنوز


از پشت این سکوت، از این نقاب و نقش

حال مرا بفهم جرم مرا ببخش


امروز بهترم، حوا بیا ببین

دلتنگ من مباش من مرده‌ام همین!

نظرات 5 + ارسال نظر
salipoalo چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:52 ب.ظ

hi mr pedram
that so goooooooooood

سعید چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 ب.ظ

پیر شدی رفت

مسعود...۴ چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:11 ب.ظ

+pedro
من که مو هام ریخت و سفید شدنشم ندیدم
نه

این برف را دیگر

سر ِ باز ایستادن نیست ،

برفی که بر ابروی و به موی ما می نشیند

تا در آستانه ی آیینه چنان در خویشتن نظر کنیم

که به وحشت

از بلند ِ فریادوار ِ گُداری

به اعماق ِ مغاک

نظر بردوزی .
......

mina چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ب.ظ

salam pedram jan shoma dabire zaban dar amozeshgahe goyesh hastin
kheylidost daram beporsam ke shoma zabano academic yad gereftid ya be nahve digei
va chetor mishe dar moasese goyesh tadris kard az che termi ?
mamnon misham age pasokh bedid

bia yahoo! khodeto mina az weblogam moarefi kon!
pedram_ap

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:22 ب.ظ

pedram jan in id yahoo mane
yadegarr_mina
hala chera haminja javab nadadi aghaye khoshtip

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد