صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

آدم نمیشوم...

و من باز هم هدست به گوش شروع به راه رفتن میکنم. روی ضرب و کمی تند تند. به کجا چنین شتابان؟ کسی از من نپرسید! خودم هم نمیدانم. سرم پائین و لبم زمزمه کنان. مردم و مغازه ها و ماشین ها و نورها و تاریکی ها همه با موزیک من مثل یک ویدئوی کارگردانی شده اند. مثل یک اکولایزر رفتار میکنند. انگاری همه در فیلم من اند، همه میدانند چه کار کنند، میشنوند آهنگ مرا...


پر از انرژی ولی خسته از تکرار رابطه، خسته از شناختن و شناخته شدن...


وقتی آهنگت عاشقانه میخواند و تو نمیدانی کلمات را به که نسبت دهی، بی اختیار دنبال آهنگ بعدی میگردی، به امید این که عاشقانه نیست...


سلام، من پدرام، یک آسیب اجتماعی هستم! لطفاً فاصله بگیرید...


نظرات 7 + ارسال نظر
nik دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:24 ب.ظ

DG dir shode , harchand azin be badam age kesi dargiret beshe hata ba kh0ondanesh bazam k0ore k0ore!!!

nick دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:33 ب.ظ

تولد انسان روشن شدن کبریتی است
و مرگش خاموشی آن!
بنگر در این فاصله چه کردی؟
گرما بخشیدی...!؟
یا سوزاندی...؟

سعید سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 ق.ظ

کی به این نتیجه رسیدی؟

Padide سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ق.ظ

pas lazem shod bebinamet!
man tahrik shoda

سمی سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:29 ب.ظ

از دست تو...چیکار میکنی تو؟؟ این دفعه چیکارکردی آسیب اجتماعی؟؟ اذیت نکن دخترای مردمو

[ بدون نام ] شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ق.ظ

خوبه بالاخره فهمیدی اسیب اجتماعی هستی ناکام ازدنیانرفتی

[ بدون نام ] شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ب.ظ

asibe echtemaee asheghetam.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد