صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

توشیرازخرماخوردی...

بدجوری چند وقته به قول اصفهانی‌ها ناقافلکی زندگی کردن تو شیراز رفتم تو مخم! دوست دارم یه مدّت (نه چندان طولانی) برم شیراز زندگی کنم. یه چیزی تو مایه‌های "خوشا شیراز و وصف بی مثالش" یا مثلاً شعر و شراب و گل و بل‌بل. یه چیزی تو مایه‌های اسپانیای ایران. دوستان، خودم میدونم دارم زیادی گندش میکنم امُا ذهن خودمه، دوست دارم هر کاری میخوام باش بکنم...


نظرات 3 + ارسال نظر
تلاله دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ب.ظ http://talaleh.blogsky.com/

خوشحالم که شیراز رو ترجیح میدید..ما که سیر نمیشیم ازش
این روزا هوای دلچسبی داره...اما شیراز رو اردیبهشت باید تجربه کرد

ساناز شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ب.ظ

چه فکر خوبی......زندگی تو این شهر عالیــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

سعید چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 ب.ظ

هیچ شهری اصفهان نمیشه!!!!!!!!!!!!!!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد