صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

Show

اگه دهه هفتادی نیستید حتماً یادتون میاد...


یادم میاد عید که میشد همه دنبال شو بودند. شوی جدید به نام همون سال. مثلاً شوی 1372 روی :


VHS cassette with ruler.jpg


یادم میاد همیشه فکر میکردم این خواننده های متجدّد ایرانی-لوس‌آنجلسی، سالی یه بار اونم فقط عید ها دور هم جمع میشند و کل نوروز رو تو یه اتاقی، سالنی چیزی میزنند و میخونند و میرقصند و ویدئو پر میکنند بعدش میدند کوجی زادوری اونم میده به یه جایی که نمیدونم کجاست به نام طنین و کلتکس رکوردز، اونا هم از روش تکثیر میکنند میفرستند ایران واسه ماها. یادم میاد فکر میکردن این خواننده های متجدد لوس‌آنجلسی هیچ غمی تو دنیا ندارن.


یادمه فکر میکردم هر کی زود تر شوی اون سال رو داشته باشه خفن تره. خونواده میشستیم دور هم یک ساعت شو میدیدم. چقدر عید بود همه چی. تازه وقتی مهمون داشتیم بازم همونو میذاشتیم واسه مهمونامون اونا هم شاد شن...



نظرات 6 + ارسال نظر
َشازده یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:43 ب.ظ http://ندارم

یادش به خیر پدرام چه روزایی بود ، منم دلم واسه اون روزا تنگ شده خیلی حال می داد من از بچگی عاشق شو بودم خیلی حال می کردم خانم های خوشگل ژیگول که داشتند می رقصیدند رو تماشا می کردم
اصن فاز خوبی داشتا یادمه اولین بار که کامپیوتر خردیم اولین کاری که باهاش کردم این بود که یه شو لیلا فروهر دیدم توش ، وااییی پسر خاطرات قدیم رو زنده کردی برام ...

نینو ! یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ب.ظ

منِ ابله که فک میکردم هر بار ما این شوها رو میذاریم اینا میان تو فیلم که واسمون بخونن :دی ! یه همچین آدم تکنولوژی نفهمی بودم من :دی

ساناز پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ق.ظ

من که یادم نمیاد سنم قد نمیده

علیرضا یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ق.ظ http://kobayashi.blogsky.com

چه دورانی بود. یادش بخیر. یادمه میخواستم یه نوار VHS فیلم خشم اژدها بروس لی رو بخرم هیچ جایی نداشت. با هزار بدبختی و گشتن تونستم تو بازار توپخونه تهران پیداش کنم. الان لب تر کنیم 1000 تا نسخه از فیلم و یا شویی که میخوایم لینک دانلودش هست و دی وی دی اش هم همینطور.

سعید شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:20 ق.ظ

چه عیدایی بود دیگه تکرار نمیشه

بهار چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:27 ب.ظ http://baharswritings.blogsky.com/

من ده 60ی نیستم ولی این شوهارو یادمه ... تا سال 80 ادامه داشت ...
اوایل با فیلم های ویدویی چند سال آخرشم cd
اصلا اسم شو میاد نمی دونم چرا یاد این آهنگ می افتم :
یه شاه ... یه آسه ... یه سرباز

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد