صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

یلدای ۱۳۹۱

الآن درست ۴ ساله که شب یلدای درست و حسابی نداشتم

پارسال داشتم آماده می‌شدم برم (بیام) سربازی. درست همین موقع بود که کچل کرده بودم و از دوستام خدافظی کردم که... الان درست یک ساله که سربازم. باورش برام سخته...

سال پیشش در بستر بیماری به سر میبردم و نتونستم هیچ جایی برم...

سال پیشش فرداش امتحان سیستم عامل داشتم و باز نتونستم...

اینم از امسال! نگهبانم. الان تو اتاق ارشد نگهبان روی تخت خوابیدم و دارم به پچ پچ کردن سربازا توی راه و و پشت در گوش میکنم. اینم یه جورشه دیگه. شب یلدا در خدمت سربازای امام زمون و زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران داره سپری میشه! امیدوارم تا غروب اوضاع عوض شه و جو یکم شادتر بشه وگرنه همینجا رو همین تخت از غصه و تنهایی دق میکنم و شهید میشم. شهید راه اسلام...


در حال حاظر دلم واسه چند نفر بیشتر تنگ نشده. دوتاش مامان و بابام. یکیش خواهرم بقیش هم بماند.

نهار تن ماهی و زیتون بود، صبحانه رو هم با هم خدمتیام تو دفترم سوسیس تخم مرغ خوردیم. الان فوق العاده خوابم میاد. بعد از نهار و فیلمی که دیدم یه خواب تپل باید بچسبه. 


فعلاً

نظرات 6 + ارسال نظر
nik جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ق.ظ

... Yaldat mobarak

سعید شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:57 ق.ظ http://shahedan2004.mihanblog.com/

درود
واقعا سخته حتی فکر می کنم از عید نوروز هم سخت تر باشه چونکه نوروز 13 شبانه روزه و یلدا فقط یک شب .(اینـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه از کرامات ما

[ بدون نام ] شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ب.ظ

kash manam sar baz boodam.arezoome har rooz sobh zood bolanb sham ke toro bebinam.unja dg majboor boodi pisham bashi.padegan bood dg rahe farari nabood.man shabe yalda hamash delam pishe to bood.khoobe ke to ham deltangi halite.khoobe ke tanhaee saret mishe.pas faghat vase man sangi.alan ke daram minevisam khise ashkam

[ بدون نام ] شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ب.ظ

rasti nazaraye mano nazar age mishe

سعید یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ب.ظ

بنده خدا رو بهش توجه کن دیگه گناه داره!!!!!!!!

پاندورا دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 10:11 ق.ظ

بیا امسال خودتو شب یلدا دعوت کن و خوش بگذرونید با هم .
به نظرم به جای شب یلدا شب قبلش خودتو سوپرایز کن اصلا .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد