صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

Tokhmatic Chance II

و باری دیگر شانس من حماسه آفرید!...


بعد از پروژه‌های موفق نگهبانی در شب یلدا و شب کریسمس، شانس من با افتخار تقدیم می‌کند. 


نگهبانی در اوّلین روز سال 2013 میلادی، روز اوّل ژانویه!


شانس من...


نظرات 7 + ارسال نظر
nik سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ق.ظ

.... Happy xmas

شاهدان سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 ب.ظ

من فکر می کنم با این شاه شانس ، شما باید از همین الان برنامه های نوروز را هم کنسل کنی

nik سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:28 ب.ظ

چرا..

هیچ وقت..

هیچ چیز همین حالا نیست...؟

رعنا جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:48 ب.ظ http://rahna.blogsky.com

عجب شانسی

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ب.ظ

تکون بخور دیگه
خسته شدیم

نین ! جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:07 ق.ظ

یک فروردینت نگهبانی نباشه ژانویه و اینا که کشکه !

pinocio یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:50 ب.ظ

in harfa az adame shekamuyi chon to baeede
magar inke manzuret chize digei bashe

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد