صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

فرق عشق من و تو

تــو، چیزهایی از من را دیـــدی کـه عـاشـقـم شــدی!
من، چیزهایی از تــو را ندیده بودم که عاشقت شدم!

نظرات 3 + ارسال نظر
aida سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:34 ب.ظ http://dali.blogsky.com/

ایول دقیقا !

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:34 ب.ظ

mage to az in harfa ham baladiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii?

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:37 ب.ظ

وقتی دلت فقط واسه خودش تنگ میشه...
نه چیزایی که ازش دیدی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد