صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

ولنتاین امسال

ولنتاین امسال


می‌رم سلمونی موهامو کوتاه می‌کنم، اون مدلی که خودم دوست دارم.

می‌شینم واسه وبلاگم یه قالب جدید طراحی می‌کنم که توش قرمز داشته باشه.

اتاقمو مرتب می‌کنم، روتختی تختم رو می‌ندازم، به عود خوش بو روشن می‌کنم.

می‌رم واسه گوشیم یه قاب نو می‌خرم، اسکرینش رو تمیز می‌کنم، آپدیتش می‌کنم.

واسه بالشم یه رو بالشی خوشگل می‌خرم با دستای خودم می‌کشم روش.

دوربینمو تمیز می‌کنم، لنزشو پاک می‌کنم، مموریشو فرمت می‌کنم واسش.

واسه لپ‌تاپم یه ویندوز نو نصب میکنم با کلّی نرم افزار خوشگل خوشگل.

هاردم رو Defrag می‌کنم، فایل‌هاشو واسش فولدر بندی می‌کنم.






نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:05 ب.ظ

are joone khodet
jelo ghazi va malagh baziiiiiiiiiiii??????????????//

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد