صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

دیروز، امروز، فردا

گور پدر فردا اگر امروزم آنچه دیروز می‌پنداشتم نیست...


18 روز و 22 ساعت و 14 دقیقه مانده تا پایان خدمت سربازی پدرام اعظم پناه
نظرات 3 + ارسال نظر
شازده دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:15 ق.ظ

همونطور که تو فیس بوک هم گفتم جمله قصار پر مغزی بود ، از دوستی با پدرام اعظم پناه ( با اینکه از بعضی اخلاقاش خوشم نمیاد) ولی در کل لذت
می برم و احساس غرور می کنم ، خیلی وقتام شده تو جمع های خانوادگیمون ازش اسم بردم گفتم من یه همچین رفیقی دارم و همچین تزایی داره و فلان و بهمان چیزو ازش یاد گرفتم ، این حرفاشم عجیب به دلم میشینه ، بیستی داداش

شازده دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:59 ب.ظ

نظر میدیم اپرو کن !

pinocio چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:04 ق.ظ

مطمئنم اونجور که میخوای نیست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد