صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

مرد و زن

مردانگی فقط یک صفتِ...


برتری هم نسبی! به نظر من مقایسه‌ی این دو جنس (مرد و زن) با هم اشتباست.

مثل اینکه بگی یک کیلو هندوانه بیتره یا یک متر پارچه...


زنان ونوسی، مردان مریخی رو بخون! دنیای این دوتا با هم متفاوتِ!

نظرات 4 + ارسال نظر
شازده دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:02 ب.ظ http://cotangant.wordpress.com

مرسی که پُست کردی ولی همون موقع هم که ریپلای کردی اومدم خوندم
نمی دونم شاید من الان از دس دختر جماعت عصبانیم دارم این حرفو می گم
شاید حق با تو باشه
ولی نظر من فعلن همونه
بیشتر بخوام توضیح بدم اینجوری میشه
یه خطی بکش از منفی 10 تا مثبت 10
-10 زنِ مطلق و مثبت 10 مرد مطلق (یا برعکس مثبت منفیس فرقی نداره!!!)
ما ها یه جایی این وسط مساطا هستیم
بعضیامون ممکنه از نظر جنسیتی مرد باشیم ولی از نظر روانی توی قسمت منفی قرار داریم یا برعکسش برای زن ها
یه همچین عقیده ای دارم من
توضیحات بیشتر داشتی می شنوم

ساناز دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:39 ب.ظ

چرا 2بار گفتی؟یبارم در جواب یه نظر!!!!!!

شازده سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:45 ب.ظ http://cotangant.wordpress.com

نظر میدیم دیر منتشر نکن لطفن ما عبدُلا که نیستیم !

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:58 ب.ظ

مرسی عزیزم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد