صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

خدمت تمام

0 روز و 0 ساعت و 0 دقیقه مانده تا پایان خدمت سربازی پدرام اعظم پناه

بالا خره این خدمت ما هم تموم شد. می‌خواستم بنویسم خدمت کوفتی، دلم نیومد. چون من با ثانیه به ثانیه‌ی دوران خدمتم حال کردم و ازش لذّت بردم. الآن برگه رهائیم دستمه. دقیقاً نمی‌دونم حسم چیه ولی فقط می‌دونم ترکیب غم وشادیه و دلتنگیه. اوّلین باریه که این دوتا حسو با هم تجربه می‌کنم. همیشه یا فقط غم بوده یا فقط شادی...

دوران خدمت یکی از بهترین دوران زندگی من بود. نه بهتر از دوران دانشگاه، ولی واقعاً عالی بود. از شانس خدمتی هم که خدارو شکر کم نیاوردم. اون از داستان تقسیمم، اینم از خدمت یگانیم تو عملیات روانی و کامپیوتر و دوربین و...

سربازی یه سد خیلی بزرگ جلو پام بود که اصلاً باورم نمیشه اینجوری تموم شد.
یه پست دیگه از سربازی طلب وبلاگم!
فعلاً در همین حد کافیه...
نظرات 2 + ارسال نظر
coral شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:37 ب.ظ

be salamati. ishala payane khedmatet shorue residan be ahdafe bozorge zendegit bashe

رعنا یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:40 ب.ظ http://rahna.blogsky.com

تبریک میگم تموم شدن خدمت رو
اینشالا که تمام مراحل زندگیت یک از یک بهتر باشن :دی!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد