صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

گرما گ****م

لطفاً یکی بیاد من رو بلند کنه ببره بانک صادرات سر کوچمون کار بانکی دارم...


اینقدر گرممه که وقتی در اتاقم رو به حیاط رو باز می‌کنم به کل یادم میره که یکی دو ماهی هست تاربخ عابر بانک صادراتم منقضی شده.


اینجاست که شاعر می‌گه : پ.ن

گرما گ****م...

گرما گ****م...

گرما با این حرمش گ***م...

چوم ماری در صحرا گ***م...



پ.ن : 1- بر وزن آهنگ "تنها ماندم محمّد (اللَّـهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّد وآلِ مُحَمَّد) اصفهانی" بخوانید...

2- شعر این آهنگ رو چند سال پیش تو دانشگاه دقیقاً به مناسبت گرمی هوا با صدای دوست خوبم محمّد (اللَّـهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّد وآلِ مُحَمَّد) حسین به ف ا ک دادیم، یادش بخیر...

نظرات 3 + ارسال نظر
93 سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:26 ب.ظ

تنظیم : مسعود
صدا : 93
کلام : پدرام

گرما .....دم

93 سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:31 ب.ظ http://93groups.com

اینم خود پدی سرود ک مصرع بعدیش کار من بود
گرممه آید بدستم
من که دانی چیره دستم
سردمه پایت گذارم
گرچه جانی هم ندارم

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 ب.ظ

kesafata in shera chiye akhe misazin

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد