صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!
صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

صفحه شخصی پدرام اعظم‌پناه (پدرو پناه)

ما نسلی هستیم که مهم‌ترین حرف‌های زندگی‌مان را نگفتیم، تایپ کردیم!

اینجا گودبای پارتی ح.ن

امروز با یه دوست پانزده، شانزده ساله تموم کردم. ح.ن. تازه فهمیدم به شدت دو رو بود.


کسی که خوشحالی من ناراحتش کنه، یا حتی خوشحالی من خوشحالش نکنه...

کسی که جلوی دیگران داشته‌های من رو کمرنگ و نداشته‌هام رو پررنگ کنه، واسه بهتر جلوده دادن خودش....

کسی که ادعاهای کذب ماتحت خر پاره کنش برای دیگران رو خودش هم باور کنه و بی شرمانه برای خود من هم  ادعا کنه، به خاطر اینکه خودم قبلاً با تأئید یا سکوتم بهش بها دادم...

کسی که رو در روت دوستشی، پشت سرت آئینه‌ی دقش...

کسی که راز تورو پیش دیگران بازگو کنه و راز دیگران رو برای تو...

کسی که سی‌ و اندی سالشه ولی هنوز مثل دوران راهنمائی من هم فکر نمی‌کنه، نمی‌تونه فکر کنه...

کسی که اینقدر مرد نیست که حداقل حرفی که پشت سرت زده رو تو روت عوض نکنه...

کسی مثل ا.خ یا همین ح.ن...


کسیه که به درد دوستی که هیچ، به درد دوری و دوستی هم نمی‌خوره.


هـر کـه عیب دگران پیش تو آورد و شـمرد، بى گمان عیب تو پیش دیگران خواهد برد!

نظرات 2 + ارسال نظر
شب بو جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:57 ب.ظ

eeeeeeeeeeeeee kolan tamam shod!!!!!!!!!!!!!1 :O

آسمان جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:18 ب.ظ http://mytermeh.blogfa.com

پس تو هم ازونا هستی که حتما باید تجربه اشون کنی بابا این آدما خودشونو خیلی زود لو میدن باورشون نکن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد